Wiadomości OZE Zaprojektowano kolejny silnik elektryczny dla autobusów szkolnych 22 sierpnia 2018 Wiadomości OZE Zaprojektowano kolejny silnik elektryczny dla autobusów szkolnych 22 sierpnia 2018 Przeczytaj także Elektromobilność Stacja ładowania samochodów elektrycznych w domu. Jaką wybrać? Zapytaliśmy eksperta Coraz więcej posiadaczy samochodów elektrycznych decyduje się na ładowanie pojazdu w domu – za pomocą gniazdka lub tzw. wallboxa. Jaki sprzęt wybrać, aby zwiększyć oszczędności? Zapytaliśmy eksperta z Columbus Energy – Pawła Kusiaka. Elektromobilność W Polsce powstanie fabryka aut elektrycznych? Są nowe informacje Budowa w Jaworznie pierwszej w Polsce fabryki samochodów elektrycznych to nie tylko szansa na rozwinięcie nowej gałęzi przemysłu, ale też istotna inwestycja dla regionu, dotąd opartego na górnictwie. Czy zakład ma szansę zostać uruchomiony w planowanym terminie? Efficient Drivetrains, lider w zakresie zaawansowanych rozwiązań zeroemisyjnych dla transportu, stworzył dedykowany dla popularnych autobusów szkolnych Type-A silnik elektryczny EDI PowerDrive 4000ev. Technologia na początku będzie dostępna w Północnej Ameryce. Reklama Najnowsza oferta Efficient Drivetrains uzupełnia spectrum całkowicie elektrycznych autobusów szkolnych, obejmujących pojazdy szkolne typy A, C i D na rynku północnoamerykańskim. EDI poczyniła już znaczne postępy w elektryfikacji rynku autobusów szkolnych, współpracując z najlepszymi producentami OEM, aby dostarczyć rozwiązanie EDI PowerDrive ™ jako zestaw do elektryfikacji tych pojazdów. System szkolnictwa w Stanach Zjednoczonych stoi przed poważnym wyzwaniem związanym z narzuconą redukcją emisji CO2 w działalności logistycznej. 26 milionów uczniów i studentów obsługuje przede wszystkim flota autobusów szkolnych, która stanowi największy udział w transporcie szkolnym obok pociągów i usług lotniczych – jest ich aż pół miliona. Z czasem będzie trzeba wymienić je na pojazdy zeroemisyjne. Firmy, takie jak Efficient Drivetrains, już od dawna projektują elektryczne silniki dla transportu szkolnego. W połączeniu z dostępnymi subwencjami rządowymi oraz innymi programami mającymi na celu ograniczenie emisji gazów cieplarnianych szkoły mogą niskimi kosztami elektryfikować transport dla uczniów i studentów. Źródło: electrive.com, businesswire.com Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.