Zaprojektowano kolejny silnik elektryczny dla autobusów szkolnych

Efficient Drivetrains, lider w zakresie zaawansowanych rozwiązań zeroemisyjnych dla transportu, stworzył dedykowany dla popularnych autobusów szkolnych Type-A silnik elektryczny EDI PowerDrive 4000ev. Technologia na początku będzie dostępna w Północnej Ameryce.

Najnowsza oferta Efficient Drivetrains uzupełnia spectrum całkowicie elektrycznych autobusów szkolnych, obejmujących pojazdy szkolne typy A, C i D na rynku północnoamerykańskim. EDI poczyniła już znaczne postępy w elektryfikacji rynku autobusów szkolnych, współpracując z najlepszymi producentami OEM, aby dostarczyć rozwiązanie EDI PowerDrive ™ jako zestaw do elektryfikacji tych pojazdów.

Fotowoltaika od Columbus Energy

efficient-drivetrains-chart

System szkolnictwa w Stanach Zjednoczonych stoi przed poważnym wyzwaniem związanym z narzuconą redukcją emisji CO2 w działalności logistycznej. 26 milionów uczniów i studentów obsługuje przede wszystkim flota autobusów szkolnych, która stanowi największy udział w transporcie szkolnym obok pociągów i usług lotniczych – jest ich aż pół miliona. Z czasem będzie trzeba wymienić je na pojazdy zeroemisyjne.

Firmy, takie jak Efficient Drivetrains, już od dawna projektują elektryczne silniki dla transportu szkolnego. W połączeniu z dostępnymi subwencjami rządowymi oraz innymi programami mającymi na celu ograniczenie emisji gazów cieplarnianych szkoły mogą niskimi kosztami elektryfikować transport dla uczniów i studentów.

Źródło: electrive.com, businesswire.com