Wiadomości OZE Zaprojektowano kolejny silnik elektryczny dla autobusów szkolnych 22 sierpnia 2018 Wiadomości OZE Zaprojektowano kolejny silnik elektryczny dla autobusów szkolnych 22 sierpnia 2018 Przeczytaj także Elektromobilność Już ponad 62 tysiące elektryków w Polsce. Jakie wyzwania stoją przed branżą elektromobilności? Według danych z końca marca 2024 roku, w Polsce było zarejestrowane łącznie 62 629 osobowych i użytkowych samochodów całkowicie elektrycznych (BEV). W ubiegłym miesiącu ich liczba zwiększyła się o 5916 szt. (o 8% więcej niż w analogicznym okresie 2023 roku) – wynika z Licznika Elektromobilności, uruchomionego przez PZPM i PSNM. Depesze Nowe inwestycje w ultraszybkie stacje ładowania Fundusz Orlen VC zainwestował w Euroloop – producenta ultraszybkich stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Ładowarki polskiego startupu, z których korzystają już kierowcy w 7 krajach Europy, są jednymi z najszybszych na rynku. Zapewniają dostęp do prądu stałego o mocy do 720 kW. Efficient Drivetrains, lider w zakresie zaawansowanych rozwiązań zeroemisyjnych dla transportu, stworzył dedykowany dla popularnych autobusów szkolnych Type-A silnik elektryczny EDI PowerDrive 4000ev. Technologia na początku będzie dostępna w Północnej Ameryce. Reklama Najnowsza oferta Efficient Drivetrains uzupełnia spectrum całkowicie elektrycznych autobusów szkolnych, obejmujących pojazdy szkolne typy A, C i D na rynku północnoamerykańskim. EDI poczyniła już znaczne postępy w elektryfikacji rynku autobusów szkolnych, współpracując z najlepszymi producentami OEM, aby dostarczyć rozwiązanie EDI PowerDrive ™ jako zestaw do elektryfikacji tych pojazdów. System szkolnictwa w Stanach Zjednoczonych stoi przed poważnym wyzwaniem związanym z narzuconą redukcją emisji CO2 w działalności logistycznej. 26 milionów uczniów i studentów obsługuje przede wszystkim flota autobusów szkolnych, która stanowi największy udział w transporcie szkolnym obok pociągów i usług lotniczych – jest ich aż pół miliona. Z czasem będzie trzeba wymienić je na pojazdy zeroemisyjne. Firmy, takie jak Efficient Drivetrains, już od dawna projektują elektryczne silniki dla transportu szkolnego. W połączeniu z dostępnymi subwencjami rządowymi oraz innymi programami mającymi na celu ograniczenie emisji gazów cieplarnianych szkoły mogą niskimi kosztami elektryfikować transport dla uczniów i studentów. Źródło: electrive.com, businesswire.com Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.