Elektromobilność Rosną słupki sprzedaży BMW i3 EV 15 kwietnia 2019 Elektromobilność Rosną słupki sprzedaży BMW i3 EV 15 kwietnia 2019 Przeczytaj także Elektromobilność Stacja ładowania samochodów elektrycznych w domu. Jaką wybrać? Zapytaliśmy eksperta Coraz więcej posiadaczy samochodów elektrycznych decyduje się na ładowanie pojazdu w domu – za pomocą gniazdka lub tzw. wallboxa. Jaki sprzęt wybrać, aby zwiększyć oszczędności? Zapytaliśmy eksperta z Columbus Energy – Pawła Kusiaka. Elektromobilność W Polsce powstanie fabryka aut elektrycznych? Są nowe informacje Budowa w Jaworznie pierwszej w Polsce fabryki samochodów elektrycznych to nie tylko szansa na rozwinięcie nowej gałęzi przemysłu, ale też istotna inwestycja dla regionu, dotąd opartego na górnictwie. Czy zakład ma szansę zostać uruchomiony w planowanym terminie? BMW i3 zanotowało w pierwszym kwartale 2019 roku sprzedaż na poziomie 9227 sztuk na całym świecie. Stanowi to wzrost o 16,2% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Oznacza to również najlepszy wynik kwartalny od uruchomienia sprzedaży tego modelu w 2013 roku. Reklama Oferowane przez BMW hybrydy plug-in cieszą się dużym zainteresowaniem nabywców. Ponad jedna czwarta wszystkich BMW serii 2 Active Tourer dostarczanych klientom jest elektryczna, a blisko 20% wszystkich sprzedanych MINI Countryman ma hybrydowy układ napędowy typu plug-in. W Norwegii, jednym z wiodących światowych rynków pojazdów z napędem elektrycznym, czysto elektryczne i hybrydowe pojazdy stanowią około trzech czwartych całkowitej sprzedaży BMW i MINI. Do końca przyszłego roku BMW Group wprowadzi dziesięć nowych lub zmodernizowanych modeli elektrycznych. Do 2025 roku firma planuje mieć na rynku co najmniej 25 zelektryfikowanych modeli, z których 12 będzie w pełni elektrycznych. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.