Polska Błękitna Energia najchętniej wybieraną marką przy zmianie sprzedawcy gazu 14 lutego 2017 Polska Błękitna Energia najchętniej wybieraną marką przy zmianie sprzedawcy gazu 14 lutego 2017 Przeczytaj także Polska Zielone miliardy przepadły – NIK ujawnia szokujące fakty Najwyższa Izba Kontroli przedstawiła raport, z którego wynika, że ponad 70 mld złotych ze sprzedaży ETS-ów… rozpłynęło się w ogólnym budżecie państwa. Kontrola wykazała nieprawidłowości w systemie raportowania do KE, procedowaniu wniosków w ramach programu “Mój Prąd” i brak kontroli wewnętrznych w Ministerstwie Klimatu i Środowiska. Patronat II Kongres Energetyki Rozproszonej w centrum uwagi Od 28 do 30 października w Centrum Kongresowym ICE Kraków oraz na kampusie AGH odbywał się II Kongres Energetyki Rozproszonej, organizowany przez Akademię Górniczo-Hutniczą. Wydarzenie zgromadziło 2 tysiące uczestników, w tym przedstawicieli administracji, naukowców, biznesmenów oraz młodzież, potwierdzając swoją rolę jako kluczowego forum debaty o transformacji energetycznej w Polsce. Błękitną Energię, markę firmy Energetycznego Centrum, wybrała ponad połowa z 78,4 tys. wszystkich klientów, którzy wg Urzędu Regulacji Energetyki zmienili sprzedawcę gazu od początku prowadzenia statystyk do końca 2016 r. Reklama Dobra oferta cenowa oraz bezpośrednie dotarcie do potencjalnych klientów sprawiają, że jesteśmy najchętniej wybieraną firmą przy zmianie sprzedawcy gazu. Jeśli uwzględnić tylko zmiany dokonywane przez klientów indywidualnych, na których koncentrujemy działalność, to szacujemy nasz udział w rynku na około 90 proc. – mówi Kamil Zabroń, prezes Energetycznego Centrum. – Strategia firmy polegająca na stałym obniżaniu stawki za gaz o kilka procent poniżej głównego gracza sprawdziła się. Istotne jest także elastyczne reagowanie na zmiany zachodzące na rynku, co niewątpliwe daje nam przewagę nad innymi – dodaje. Dane URE wskazują na rosnące zainteresowanie zmianą sprzedawcy gazu. W II półroczu 2016 r. taką decyzję podjęło około 30 tys. klientów. W pierwszym półroczu tylko 18 tys. Rok do roku dynamika zmian zwiększyła się o ponad 100 proc. W 2016 roku, szczególnie w ostatnich miesiącach obserwowaliśmy zaostrzanie się konkurencji na rynku sprzedaży gazu. Niższe ceny skłaniały coraz większą grupę klientów do zmiany sprzedawcy i uzyskania dzięki temu oszczędności – komentuje Damian Lindner, Dyrektor ds. Produktu. Oferta Błękitnej Energii skierowana jest głównie do mieszkańców domów jednorodzinnych zużywających gaz na potrzeby ogrzewania. Firma wprowadziła atrakcyjny dla klientów system prognoz na gaz umożliwiający rozłożenie wysokich zimowych rachunków. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.