2048x270 webinar Z 1
Reklama

Instalacja fotowoltaiczna z magazynem energii

Poznaj orientacyjne koszty

Czas na globalną ekspansję – nadchodzi I Forum Ekspansji Międzynarodowej 

Czas na globalną ekspansję – nadchodzi I Forum Ekspansji Międzynarodowej 

Światowy handel wszedł w epokę wojen celnych, niepewności politycznej i zerwanych łańcuchów dostaw. Mimo tych wyzwań wiele polskich firm skutecznie rozwija działalność poza granicami kraju. Jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości i budować globalną pozycję w czasach turbulencji? Odpowiedzią ma być I Forum Ekspansji Międzynarodowej – nowe wydarzenie stworzone z myślą o przedsiębiorcach działających lub planujących działać na rynkach międzynarodowych. 

925x200 5
Reklama

Forum, które odbędzie się już wkrótce, to inicjatywa Rady Polskich Przedsiębiorców Globalnych, czyli środowiska zrzeszającego firmy aktywne globalnie, powstałego z potrzeby wymiany doświadczeń, wiedzy i kontaktów między polskimi eksporterami. 

– Naszym celem jest budowa wspólnoty przedsiębiorców, którzy myślą globalnie i chcą się od siebie nawzajem uczyć. Chcemy, żeby Polska miała więcej czempionów zdolnych do konkurowania na świecie – podkreśla Krzysztof Mazur, Prezes Rady Polskich Przedsiębiorców Globalnych. 

Praktyka, nie teoria 

Program Forum został stworzony przez przedsiębiorców i dla przedsiębiorców. Oparty jest na konkretnych doświadczeniach właścicieli i menedżerów, którzy mierzą się z wyzwaniami globalnego rynku na co dzień. Uczestnicy wysłuchają m. in. Krzysztofa Domareckiego (Grupa Selena), Dawida Zielińskiego (Columbus Energy), Adama Sikorskiego (Grupa Unimot), Roberta Strzeleckiego (TenderHut), Moniki Wilk (Wilk Elektronik) oraz Wojciecha Pawlusia (Comarch). O geopolityce i globalnych ryzykach mówić będą również eksperci tacy jak dr Jacek Bartosiak czy dr Jakub Jakóbowski. 

Wśród tematów znajdą się więc praktyczne strategie działania w warunkach napięć geopolitycznych, ekspansja w regionie CEE, finansowanie przejęć, deglobalizacja i ryzyko walutowe, a także możliwości inwestycyjne na Bliskim Wschodzie. 

– Forum to przestrzeń nie tylko do zdobywania wiedzy, ale przede wszystkim do budowania relacji i wymiany doświadczeń między praktykami biznesu. Stawiamy na konkrety i jakość rozmów – zaznacza Michał Broniewicz, Wiceprezes RPPG. 

Networking i warsztaty 

Oprócz części wykładowej organizatorzy przewidzieli również warsztaty tematyczne w dwóch równoległych ścieżkach, prowadzone przez doświadczonych praktyków biznesu. Wśród prowadzących znajdą się m.in. Artur Rytel (Green Holding), Maciej Oleksowicz (Inter Cars), Tadeusz Chmielewski (Rohlig SUUS) oraz dr hab. Małgorzata Podrecka (Canpack) – przedstawiciele firm zrzeszonych w Radzie Polskich Przedsiębiorców Globalnych. To okazja do pogłębionej dyskusji na temat konkretnych rynków i modeli działania.

Nie zabraknie także czasu na networking i spotkania kuluarowe – organizatorzy podkreślają, że nieformalne rozmowy mogą być równie ważne jak oficjalne wystąpienia. Forum ma być impulsem do zacieśniania współpracy pomiędzy polskimi firmami działającymi za granicą oraz tymi, które dopiero planują ekspansję. 

Dla kogo jest to wydarzenie? 

Forum adresowane jest do firm, które eksportują, budują zagraniczne oddziały, planują przejęcia, poszukują partnerów międzynarodowych lub chcą zrozumieć globalne trendy i szanse, jakie niosą nowe realia światowego handlu. Niezależnie od etapu rozwoju – od pierwszych kroków po doświadczone organizacje – każda firma o globalnych ambicjach znajdzie tu coś dla siebie. 

Bilety i rejestracja 

Forum Ekspansji Międzynarodowej odbędzie się już 11 czerwca 2025 r. Koszt udziału to 1500 PLN. Liczba miejsc jest ograniczona. Szczegóły i formularz zgłoszeniowy dostępne są pod adresem: www.ekspansjaforum.pl.

Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.