#dożółtegokosza – gwiazdy segregują odpady

Wyrzucaj, jak chcesz, ale zawsze #dożółtegokosza” – to hasło przewodnie rozpoczętej 3 września edukacyjnej kampanii Żywiec Zdrój, która zachęca do segregowania odpadów, a w szczególności plastiku. To 11. edycja programu pod tytułem “Po stronie natury”.

W ramach tej akcji Żywiec Zdrój zmienił warszawskie słupy reklamowe przy ul. Miodowej na skrzyżowaniu z placem Krasińskich, na rogu ulic Marszałkowskiej i Wspólnej oraz na Placu Trzech Krzyży w żółte kosze na plastikowe butelki. Do akcji dołączyły polskie gwiazdy i celebryci, między innymi: Anna Dereszowska, Klaudia Halejcio, Olga Frycz, Michał Piróg, Krzysztof Gonciarz, a także Lisie Piekło, Modny Tata i Ekskluzywny Menel.

Plastik, jako surowiec wtórny można wielokrotnie przetworzyć i wykorzystać ponownie pod warunkiem, że trafi on do odpowiednich pojemników, a w szczególności do żółtych, jak zachęca wspomniany producent napojów na bazie wody źródlanej. Żywiec Zdrój już wykazał swoją aktywność z przetwarzaniu odpadów. Od marca 5-litrowe butelki jego wody mineralnej pochodzą całkowicie z recyklingu.

To od nas zależy jak będzie wyglądała przyszłość następnych pokoleń. To my bierzemy i ponosimy odpowiedzialność za to, co zobaczą i z jaką naturą będą miały styczność nasze dzieci. Pewnych procesów nie da się zatrzymać, pewnych surowców nie da wyeliminować. Namawiam do tego, żebyśmy wzięli odpowiedzialność za przyszłość tu i teraz. Namawiam do rozsądnej gospodarki surowcami (…) – zachęca Michał Piróg.

Akcja #dożółtegokosza na ulicach Warszawy potrwa do 15 września.

Dodaj komentarz

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy maksymalnie jedną wiadomość w tygodniu, nie spamujemy!

Czytaj więcej: