Elektromobilność Elektromobilność według Hondy wykracza poza napęd elektryczny 04 maja 2021 Elektromobilność Elektromobilność według Hondy wykracza poza napęd elektryczny 04 maja 2021 Przeczytaj także Elektromobilność Elektryki w Europie przyspieszają. W listopadzie polski program NaszEauto łapie oddech Auta elektryczne stają się coraz bardziej popularne w Europie. Najnowszy raport ujawnia kraje europejskie z największą sprzedażą pojazdów elektrycznych na mieszkańca w 2025 roku. W Polsce wzrost sprzedaży jest wspomagany przez rządowy program dopłat NaszEauto, który stabilizuje zainteresowanie zakupem elektryków, choć wciąż mierzy się z wyzwaniami administracyjnymi i dużą liczbą błędnie składanych wniosków. Elektromobilność Kradzieże kabli paraliżują stacje ładowania. Rosnący problem elektromobilności w Polsce W Polsce na koniec 2025 roku działa już ponad 11 300 publicznych punktów ładowania samochodów elektrycznych, co czyni nasz kraj jednym z najszybciej rozwijających się rynków elektromobilności w Europie. Dynamiczny przyrost infrastruktury nie idzie jednak w parze z jej bezpieczeństwem – na terenie całej Polski dochodzi do fali kradzieży kabli ładowania oraz aktów wandalizmu. Straty ponoszą nie tylko operatorzy, ale także kierowcy, którzy często tygodniami są odcięci od stacji ładowania. Do elektrycznej rewolucji przyłączają się kolejni producenci samochodów. Tym razem Honda ogłosiła, że od 2040 roku będzie sprzedawać tylko pojazdy elektryczne. Reklama Transformacja szyta na miarę Honda wyznaczyła cele pośrednie, które pozwolą jej na realizację głównego założenia. W 2030 roku elektryki mają stanowić 40 proc. sprzedaży producenta, natomiast w 2035 roku – 80 proc. Japońskie przedsiębiorstwo zapowiada również, że dostosuje strategię elektryfikacji do specyfiki każdego rynku. Pod uwagę weźmie m.in. świadomość ekologiczną mieszkańców i dostępną infrastrukturę ładowania. Połóżmy kres samochodom spalinowym do 2035 roku, apelują Uber i Volvo Bez wpływu na środowisko Elektryfikacja floty jest elementem szerszej strategii Hondy, która zakłada wykluczenie negatywnego wpływu firmy na środowisko do 2050 roku. Transformacja opiera się na trzech filarach: neutralności węglowej, korzystania z czystej energii oraz redukcji konsumpcji i odpadów. – Mam nadzieję, że klienci będą mówić “Cieszymy się, że Honda istnieje” lub “Honda potrafi to zrobić” – powiedział podczas konferencji prasowej Toshihiro Mibe, przedstawiciel Hondy. – Honda planuje pozostać firmą lubianą przez klientów i której istnienia klienci chcą. Kolejny producent smartfonów bierze się za elektromobilność Więcej niż elektryczne samochody Obecnie Honda pracuje nad recyklingiem akumulatorów elektrycznych, a także rozwija produkty z materiałów w 100 proc. zrównoważonych. W latach 2025-2030 światło dzienne ma ujrzeć nowa linia samochodów elektrycznych z autorską platformą Hondy o nazwie e:Architecture. Jednocześnie producent dąży do elektryfikacji motocykli i skuterów. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.