Elektromobilność Elektromobilność według Hondy wykracza poza napęd elektryczny 04 maja 2021 Elektromobilność Elektromobilność według Hondy wykracza poza napęd elektryczny 04 maja 2021 Przeczytaj także Elektromobilność Żegluga na kursie dekarbonizacji. Czy morski handel może być neutralny klimatycznie? Bez transportu morskiego światowa gospodarka nie byłaby w stanie funkcjonować, jednak jego środowiskowy koszt staje się coraz trudniejszy do zaakceptowania przez społeczeństwo. Dążenie do zerowej emisji netto do 2050 roku to cel nie tylko Unii Europejskiej, ale także Międzynarodowej Organizacji Morskiej, która dostrzega wyzwania w emisyjności żeglugi. To wymusza poszukiwanie alternatywnych technologii, które są już testowane i mogą stopniowo ograniczać emisyjność nowych jednostek. Elektromobilność Luka w procedurach przy ocenie projektu ElectroMobility Poland. Czy decyzje NFOŚiGW zapadły bez pełnego obrazu ryzyk dla Polski? Największy w Polsce projekt z zakresu elektromobilności, wart 4,5 mld zł z KPO, został oceniony przez NFOŚiGW na podstawie dokumentacji wymaganej formalnie w naborze – bez dostępu do treści memorandum Electromobility Poland (EMP) z partnerem technologicznym. Dokument ten nie był wymagany na etapie oceny, jednak mógłby mieć znaczenie dla pełniejszej analizy ryzyk technologicznych, licencyjnych i właścicielskich. W świetle unijnych zasad de-risking rodzi to pytania o zakres analizy ryzyka i mechanizmy nadzoru nad projektami finansowanymi ze środków publicznych. Do elektrycznej rewolucji przyłączają się kolejni producenci samochodów. Tym razem Honda ogłosiła, że od 2040 roku będzie sprzedawać tylko pojazdy elektryczne. Reklama Transformacja szyta na miarę Honda wyznaczyła cele pośrednie, które pozwolą jej na realizację głównego założenia. W 2030 roku elektryki mają stanowić 40 proc. sprzedaży producenta, natomiast w 2035 roku – 80 proc. Japońskie przedsiębiorstwo zapowiada również, że dostosuje strategię elektryfikacji do specyfiki każdego rynku. Pod uwagę weźmie m.in. świadomość ekologiczną mieszkańców i dostępną infrastrukturę ładowania. Połóżmy kres samochodom spalinowym do 2035 roku, apelują Uber i Volvo Bez wpływu na środowisko Elektryfikacja floty jest elementem szerszej strategii Hondy, która zakłada wykluczenie negatywnego wpływu firmy na środowisko do 2050 roku. Transformacja opiera się na trzech filarach: neutralności węglowej, korzystania z czystej energii oraz redukcji konsumpcji i odpadów. – Mam nadzieję, że klienci będą mówić “Cieszymy się, że Honda istnieje” lub “Honda potrafi to zrobić” – powiedział podczas konferencji prasowej Toshihiro Mibe, przedstawiciel Hondy. – Honda planuje pozostać firmą lubianą przez klientów i której istnienia klienci chcą. Kolejny producent smartfonów bierze się za elektromobilność Więcej niż elektryczne samochody Obecnie Honda pracuje nad recyklingiem akumulatorów elektrycznych, a także rozwija produkty z materiałów w 100 proc. zrównoważonych. W latach 2025-2030 światło dzienne ma ujrzeć nowa linia samochodów elektrycznych z autorską platformą Hondy o nazwie e:Architecture. Jednocześnie producent dąży do elektryfikacji motocykli i skuterów. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.