Elektromobilność Elektromobilność według Hondy wykracza poza napęd elektryczny04 May 2021 Elektromobilność Elektromobilność według Hondy wykracza poza napęd elektryczny04 May 2021Przeczytaj także Elektromobilność Kim są Liderzy Elektromobilności 2023? Poznaliśmy laureatów Już po raz piąty firmy najmocniej zaangażowane w rozwój zeroemisyjnego transportu w Polsce otrzymały tytuł „Lidera Elektromobilności”. Nagrody główne i wyróżnienia przyznało Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych (PSPA) oraz firma doradcza PwC podczas trwającego do dzisiaj Kongresu Nowej Mobilności 2023. Reklama Elektromobilność Nissan przechodzi na elektryki. Firma w 2030 nie sprzeda już samochodu spalinowego Firmy motoryzacyjne wyprzedzają unijne przepisy w kwestii elektryfikacji samochodów. Kilka dni temu Volvo ogłosiło, że wraz z początkiem przyszłego roku rezygnuje całkowicie z produkcji aut z silnikami Diesla. Teraz na stanowczy krok decyduje się Nissan – wg zapowiedzi prezesa koncernu, do 2030 roku firma ma zaprzestać sprzedawania spalinowych samochodów na terenie UE. Do elektrycznej rewolucji przyłączają się kolejni producenci samochodów. Tym razem Honda ogłosiła, że od 2040 roku będzie sprzedawać tylko pojazdy elektryczne. ReklamaReklamaTransformacja szyta na miaręHonda wyznaczyła cele pośrednie, które pozwolą jej na realizację głównego założenia. W 2030 roku elektryki mają stanowić 40 proc. sprzedaży producenta, natomiast w 2035 roku – 80 proc. Japońskie przedsiębiorstwo zapowiada również, że dostosuje strategię elektryfikacji do specyfiki każdego rynku. Pod uwagę weźmie m.in. świadomość ekologiczną mieszkańców i dostępną infrastrukturę ładowania. Połóżmy kres samochodom spalinowym do 2035 roku, apelują Uber i VolvoBez wpływu na środowiskoElektryfikacja floty jest elementem szerszej strategii Hondy, która zakłada wykluczenie negatywnego wpływu firmy na środowisko do 2050 roku. Transformacja opiera się na trzech filarach: neutralności węglowej, korzystania z czystej energii oraz redukcji konsumpcji i odpadów. Reklama– Mam nadzieję, że klienci będą mówić “Cieszymy się, że Honda istnieje” lub “Honda potrafi to zrobić” – powiedział podczas konferencji prasowej Toshihiro Mibe, przedstawiciel Hondy. – Honda planuje pozostać firmą lubianą przez klientów i której istnienia klienci chcą. Kolejny producent smartfonów bierze się za elektromobilnośćWięcej niż elektryczne samochodyObecnie Honda pracuje nad recyklingiem akumulatorów elektrycznych, a także rozwija produkty z materiałów w 100 proc. zrównoważonych. W latach 2025-2030 światło dzienne ma ujrzeć nowa linia samochodów elektrycznych z autorską platformą Hondy o nazwie e:Architecture. Jednocześnie producent dąży do elektryfikacji motocykli i skuterów. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.