Elektromobilność Elektryczne rowery szansą na zeroemisyjną dostawę 04 czerwca 2021 Elektromobilność Elektryczne rowery szansą na zeroemisyjną dostawę 04 czerwca 2021 Przeczytaj także Elektromobilność Elektryki w Europie przyspieszają. W listopadzie polski program NaszEauto łapie oddech Auta elektryczne stają się coraz bardziej popularne w Europie. Najnowszy raport ujawnia kraje europejskie z największą sprzedażą pojazdów elektrycznych na mieszkańca w 2025 roku. W Polsce wzrost sprzedaży jest wspomagany przez rządowy program dopłat NaszEauto, który stabilizuje zainteresowanie zakupem elektryków, choć wciąż mierzy się z wyzwaniami administracyjnymi i dużą liczbą błędnie składanych wniosków. Elektromobilność Kradzieże kabli paraliżują stacje ładowania. Rosnący problem elektromobilności w Polsce W Polsce na koniec 2025 roku działa już ponad 11 300 publicznych punktów ładowania samochodów elektrycznych, co czyni nasz kraj jednym z najszybciej rozwijających się rynków elektromobilności w Europie. Dynamiczny przyrost infrastruktury nie idzie jednak w parze z jej bezpieczeństwem – na terenie całej Polski dochodzi do fali kradzieży kabli ładowania oraz aktów wandalizmu. Straty ponoszą nie tylko operatorzy, ale także kierowcy, którzy często tygodniami są odcięci od stacji ładowania. We flocie europejskich i amerykańskich firm kurierskich nastąpił przewrót. Kurierzy przerzucają się z dostawczaków na rowery elektryczne. Z uwagi na rosnącą skalę zakupów internetowych, te rozwiązania są nie tyle alternatywą, co koniecznością. Reklama E-rowery zamiast dostawczaków Branża logistyczna musi poradzić sobie z emisją, którą generują międzynarodowe i krajowe łańcuchy dostaw. W związku z coraz większą popularnością branży e-commerce, w porównaniu do zeszłych lat emisje wzrosły. Nie dziwi zatem, że giganci tacy jak FedEx, Hermes, czy UPS wprowadzają zmiany, które mają zredukować emisje z łańcuchów dostaw. FedEx postanowił uruchomić w Londynie przejazdy e-rowerami. Natomiast Hermes testuje elektryczne czterokołowce w Niemczech. UPS zamierza zelektryfikować flotę dostawczą na czas konferencji klimatycznej Cop26 w Glasgow. Loadster, czyli e-czterokołowiec od firmy Citkar, źródło: citkar.com/de Ostatni odcinek Firmy kurierskie chcą wprowadzać coraz więcej zeroemisyjnych rozwiązań na ostatnim odcinku dostaw. FedEx Express wprowadzi do Londynu flotę ośmiu rowerów elektrycznych. Krok ten jest częścią strategii firmy “Reduce, Replace, Revolutionize”, która koncentruje się między innymi na testowaniu alternatywnych paliw i nowych technologii. Hermes już testuje czterokołowce Loadster na ulicach Drezna i Lipska. Loadster został wyprodukowany przez berlińskiego producenta Citkar. Ciasna infrastruktura miejska to dogodny obszar do testowania rowerów elektrycznych i innych rozwiązań, szczególnie w erze ogromnego wzrostu skali zakupów online. Kiedy zwróci się koszt samochodu elektrycznego? Mniejsza emisja… z zakupów UPS chce używać elektrycznych trójkołowców w dostawach na ostatnim odcinku. Jest to ważna informacja, szczególnie ze względu na konferencję klimatyczną, która odbędzie się 1-12 listopada w Szkocji. Miasto ma też nową strategię. Rząd Szkocji planuje wprowadzić w stolicy strefę niskiej emisji. Kierowcy pojazdów, które nie spełnią standardu, zostaną ukarani, jeśli do niej wjadą. Jeden e-rower może zredukować około 6700 kg CO2 rocznie w porównaniu do przemieszczania się samochodem spalinowym. Reprezentanci firm kurierskich wierzą, że jest idealny moment na zmianę floty na niskoemisyjną. https://swiatoze.pl/put-some-fun-between-your-legs-czy-po-polsce-dobrze-jezdzi-sie-rowerem/ źródło: ebiketips.road.cc, citkar.com, fot. fedex.com Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.