Wiadomości OZE innogy Polska udostępniła nowy serwis „Moje innogy” 06 czerwca 2017 Wiadomości OZE innogy Polska udostępniła nowy serwis „Moje innogy” 06 czerwca 2017 Przeczytaj także Polska Columbus realizuje Term Sheet z grupą DTEK. W ramach umowy w Chrzanowie powstanie wielkoskalowy magazyn energii Columbus wraz z Grupą DTEK startuje z realizacją projektu BESS (Battery Energy Storage System) w Polsce. Spółka DRI, należąca do Grupy DTEK, rozpoczęła proces nabycia od Columbus największego magazynu energii, który Spółka przygotuje do warunków RTB (Ready to Build). Wielkoskalowy obiekt ma powstać w Chrzanowie (woj. małopolskie). Dotacje OZE Kraków: ostatnie 2 dni na złożenie wniosku o dofinansowanie w ramach programu “Stop smog” Pozostały ostatnie dwa dni na złożenie wniosku o udzielenie dotacji na wymianę starych urządzeń grzewczych i termomodernizację budynku. Sprawdź, gdzie złożyć wniosek i czy możesz ubiegać się o dotację. „Moje innogy” to internetowe centrum obsługi Klientów innogy Polska. Dotychczas w serwisie konto założyło ponad 230 000 osób. Dzięki jego udoskonaleniu użytkownicy nie tylko mogą dokonywać wygodnych e-płatności, aktywować e-fakturę, ale również w prosty i szybki sposób sprawdzać stan konta i zużycie energii elektrycznej, wykorzystując do tego dowolne urządzanie mobilne. Nowością serwisu jest usługa e-odczyt, dzięki której Klient raz w miesiącu podaje stan licznika i płaci za rzeczywiste zużycie energii. Wprowadzono również możliwość udostępnienia konta innym osobom, co pozwoli im samodzielnie opłacać rachunki i monitorować zużycie energii. Dodatkowo z jednego konta będzie również można zarządzać wieloma umowami. Z kolei nowi Klienci, którzy są w trakcie zmiany sprzedawcy, mogą na bieżąco sprawdzać w serwisie status procesu i automatycznie po jego zakończeniu korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie daje nowy serwis „Moje innogy”. Reklama „Wdrażanie nowych rozwiązań, które mają na celu zwiększenie komfortu Klientów, jest dla nas ważnym aspektem działalności. Bardzo dobrze obrazują to podejmowane przez nas inicjatywy, wśród których wymienić możemy m.in. powstanie serwisu „Moje innogy” wzbogaconego o nowe funkcjonalności, czy też najnowszą usługę dostępną w Salonach innogy – powiadomienia w systemie QMATIC, który poprzez wiadomość SMS informuje Klienta o zbliżającym się czasie obsługi przez konsultanta w sytuacjach, gdy konieczny jest dłuższy czas oczekiwania.” – komentuje Janusz Moroz, Członek Zarządu innogy Polska ds. Handlu. Klienci, którzy przyzwyczaili się do poprzedniej wersji serwisu „Moje innogy” i chcieliby z niej nadal korzystać, mają taką możliwość. Po zalogowaniu się na konto za pomocą dotychczasowego loginu i hasła, użytkownik może wybrać preferowaną wersję serwisu. W „Moje innogy” stosowane są najwyższe standardy w zakresie bezpieczeństwa i poufności danych. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.