Elektromobilność Nissan Leaf Nismo – sportowa wersja elektryka 23 lipca 2018 Elektromobilność Nissan Leaf Nismo – sportowa wersja elektryka 23 lipca 2018 Przeczytaj także Elektromobilność Otwarto największe centrum testów dla hyperloopa w Europie. Jaka jest przyszłość kontrowersyjnego pomysłu Elona Muska? Choć wokół projektu firmy Hyperloop gromadzi się coraz więcej ciemnych chmur, a widmo likwidacji zagląda w oczy inwestorom, to w ostatnim czasie pojawiły pozytywne wieści. Właśnie otwarto najdłuższy w Europie tunel do badań nad technologią hyperloop. Obiekt liczy 420 metrów i znajduje się niedaleko holenderskiego miasta Veendam. Informacja na nowo rozpala wyobraźnie badaczy i pracowników europejskiego oddziału firmy, którzy obiecują podróż z Amsterdamu do Barcelony w ciągu zaledwie 8 kwadransów. Elektromobilność Ładowarki do elektrycznych hulajnóg i rowerów zasilane… słońcem Stale rozwijający się sektor elektromobilności rodzi różne potrzeby, a także odpowiadające im innowacje. Jedną z nich jest wynalazek niemieckiej firmy Domum, która stworzyła system do parkowania elektrycznych hulajnóg i rowerów będący jednocześnie ładowarką. Urządzenie zasilane jest panelami słonecznymi. Nissan ogłosił oficjalny debiut i rozpoczęcie sprzedaży swojego nowego samochodu – Leafa Nismo, który ma być sportową wersją Leafa najnowszej generacji. Reklama Nissan zaktualizował projekt nowego modelu, dzięki czemu Leaf Nismo zyskał bardziej sportowy i agresywny wygląd. Producent swoją koncepcję przedstawił na początku tego roku. Nie pojawiła się jednak informacja, kiedy ruszy jego produkcja. Teraz wiadomo, że auto trafi do sprzedaży w Japonii 31 lipca 2018 roku. Data debiutu na rynku międzynarodowym oraz oficjalna cena są nieznane. Nissan wraz z informacją o debiucie opublikował przegląd wszystkich niestandardowych funkcji Leafa Nismo. Auto ma charakteryzować podwójne podwozie z serii NISMO poprawiające przyczepność, ale bez wpływu na opór, który minimalizują również 18-calowe aluminiowe felgi. Wnętrze sportowe nowego Nissana zaakcentowano niestandardowymi czerwonymi elementami, na przykład oznaczono w ten sposób środek trójramiennej kierownicy, fotele z materiałową tapicerką, obudowę nawiewów, boczne drzwi i przycisk start/stop. Deska rozdzielcza z matowej czerni przechodzi w chromowany metalik. Zmienił się również wygląd obudowy lusterek, zderzaka przedniego i tylnego oraz nakładek na progi. W ofercie dostępnych będzie dziewięć wariantów kolorystycznych nadwozia w wersji metalicznej lub matowej. Niskie opony Nissana Leaf Nismo i specjalny system zawieszenia zapewniają wygodną i pewną jazdę. Dodatkowo auto ma specjalnie dostrojone elektryczne wspomaganie kierownicy i inteligentny system stabilizacji na zakrętach. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.