Elektromobilność Porsche opublikowało wyniki testów wytrzymałościowych dla Taycan 30 sierpnia 2019 Elektromobilność Porsche opublikowało wyniki testów wytrzymałościowych dla Taycan 30 sierpnia 2019 Przeczytaj także Elektromobilność Żegluga na kursie dekarbonizacji. Czy morski handel może być neutralny klimatycznie? Bez transportu morskiego światowa gospodarka nie byłaby w stanie funkcjonować, jednak jego środowiskowy koszt staje się coraz trudniejszy do zaakceptowania przez społeczeństwo. Dążenie do zerowej emisji netto do 2050 roku to cel nie tylko Unii Europejskiej, ale także Międzynarodowej Organizacji Morskiej, która dostrzega wyzwania w emisyjności żeglugi. To wymusza poszukiwanie alternatywnych technologii, które są już testowane i mogą stopniowo ograniczać emisyjność nowych jednostek. Elektromobilność Luka w procedurach przy ocenie projektu ElectroMobility Poland. Czy decyzje NFOŚiGW zapadły bez pełnego obrazu ryzyk dla Polski? Największy w Polsce projekt z zakresu elektromobilności, wart 4,5 mld zł z KPO, został oceniony przez NFOŚiGW na podstawie dokumentacji wymaganej formalnie w naborze – bez dostępu do treści memorandum Electromobility Poland (EMP) z partnerem technologicznym. Dokument ten nie był wymagany na etapie oceny, jednak mógłby mieć znaczenie dla pełniejszej analizy ryzyk technologicznych, licencyjnych i właścicielskich. W świetle unijnych zasad de-risking rodzi to pytania o zakres analizy ryzyka i mechanizmy nadzoru nad projektami finansowanymi ze środków publicznych. Elektryczny samochód Porsche Taycan w wersji przedprodukcyjnej w ciągu 24 godzin pokonał dystans około 3,5 tys. km. Zespół Porsche zapewnia, że test odbył się bez zakłóceń i wymagał jednej zmiany kierowców. Reklama Na torze Nardò we Włoszech auto Porsche Taycan w ciągu 24 godzin przejechało dystans 3425 km, osiągając maksymalną prędkość 215 km/h. – Wynik osiągnięty w Nardò potwierdza zalety technologii 800 V i jej wysoki poziom zaawansowania. Zanim Taycan zostanie wprowadzony na rynek pod koniec roku, wykonamy ponad sześć milionów kilometrów testowych na całym świecie – powiedział Stefan Weckbach, wiceprezes ds. linii produktów Taycan. Premiera Porsche Taycan zaplanowana jest na początku września tego roku. Model jest pierwszym w pełni elektrycznym samochodem produkcyjnym marki o napięciu systemowym 800 V. W ocenie inżynierów zastosowana technologia zapewnia wysokie osiągi, skraca czas ładowania oraz zmniejsza przestrzeń zajmowaną przez okablowanie i jego masę. Trzy nowe pojazdy elektryczne, na które warto zwrócić uwagę w 2019 roku Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.