Elektromobilność Skarper – nakładka, która zmienia każdy rower w elektryczny 17 lipca 2022 Elektromobilność Skarper – nakładka, która zmienia każdy rower w elektryczny 17 lipca 2022 Przeczytaj także Elektromobilność Będzie 60 milionów więcej. Czy Polacy są zainteresowani dotacjami w ramach tego programu? Budżet programu “Mój Elektryk”, wspierającego zakup samochodów elektrycznych, zwiększył się z 900 do 960 milionów złotych. Czym jest ten rządowy program i kto może liczyć na wsparcie? Elektromobilność Dofinansowania do rowerów elektrycznych. Nowy program dopłat od NFOŚiGW “Mój rower elektryczny” – tak nazywa się nowy program, który już w przyszłym roku planuje wdrożyć Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Obecznie instytucja rozpoczęła konsultacje społeczne w tej sprawie. Na ten moment na dopłaty do elektrycznych rowerów ma zostać przeznaczone 300 mln złotych. Ile może zyskać indywidualny beneficjent? Skarper pozwala przekształcić dowolny rower z hamulcem tarczowym w rower elektryczny. Wystarczy wymienić tylko tylną tarczę. Jak to działa? Reklama Zamień swój rower w elektryczny Twórcy Skarper zaprojektowali pełną skrzynię biegów w przestrzeni tylnego hamulca tarczowego. Przed włączeniem napędu elektrycznego, urządzenie działa jak zwykły napęd. Wystarczy jedno kliknięcie aby włączyć dodatkową moc. Skarper po życiu łatwo się odpina i można naładować go w domu jak każde inne urządzenie. Projekt promuje Sir Chris Hoy − brytyjski kolarz, multimedalista mistrzostw świata i sześciokrotny złoty medalista olimpijski. Technologia Skarper to game-changer. Elektrycznie rowery nie muszą być nieporęczne i ciężkie. Dzięki Skarper każdy może mieć teraz wydajny i dopasowany do potrzeb rower elektryczny – twierdzi Chris Hoy. Jak to działa? Zaletami tej technologii jest możliwość dopasowania jej do każdego typu i modelu roweru z hamulcem tarczowym oraz stosunkowo nieduża waga – 3,3 kg. Ogniwa litowe o pojemności (202Wh) zapewniają zasięg do 60 km przy pełnym naładowaniu, które zajmuje 2,5 godziny. 30 min ładowania pozwala pokonać 15-20 km. Sercem napędu jest bezszczotkowy silnik o mocy 250W i wysokim momencie obrotowym (50 Nm). Software urządzenia to energooszczędny DynamicClimb – algorytm wykorzystujący zestaw bezprzewodowych czujników, który mierzy moc i nachylenie drogi, a także monitoruje parametry jednostki napędowej. Kurierzy InPost w Poznaniu przesiadają się na elektryczne rowery cargo! źródło i zdj. główne – skarper.com Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.