Elektromobilność Szwajcarzy zaprojektowali trójkołowy elektryk przyszłości. Produkcja ruszy za rok 23 sierpnia 2018 Elektromobilność Szwajcarzy zaprojektowali trójkołowy elektryk przyszłości. Produkcja ruszy za rok 23 sierpnia 2018 Przeczytaj także Ekologia Gdzie pływa najwięcej śmieci? Oto najbardziej zanieczyszczone wody świata Eksperci z Międzynarodowego Instytutu Stosowanej Analizy Systemów (IIASA) postanowili sprawdzić, które lądowe zbiorniki i cieki wodne są najbardziej zanieczyszczone odpadami pochodzenia ludzkiego. Wyniki badania nie tylko wskazały obszary z największym poziomem śmieci w wodzie, ale także ujawniły problemy w dotychczas stosowanych rozwiązaniach. Elektromobilność Będzie 60 milionów więcej. Czy Polacy są zainteresowani dotacjami w ramach tego programu? Budżet programu “Mój Elektryk”, wspierającego zakup samochodów elektrycznych, zwiększył się z 900 do 960 milionów złotych. Czym jest ten rządowy program i kto może liczyć na wsparcie? Na Uniwersytecie Nauk Stosowanych w szwajcarskim Zurychu został opracowany innowacyjny pojazd elektryczny, który jest odpowiedzią Szwajcarów na zmieniające się potrzeby komunikacyjne w miastach. Firma BiCar AG stworzyła trójkołowy pojazd elektryczny, który niebawem będzie można kupić. Reklama Projektem zafascynowany jest prywatny inwestor Urs Horat, założyciel Compona Ag. “BiCar jest właściwym rozwiązaniem na krótkie dystanse, a do tego współczynnik zabawy podczas jazdy nim jest bardzo wysoki”, wyjaśnił inwestor. Entuzjastycznie nastawieni są także inni inwestorzy, który zamierzają wypuścić pierwsze trójkołowe pojazdy na rynek jeszcze w 2019 roku. BiCar to według Szwajcarów pojazd przyszłości, który sprawdzi się do komunikacji miejskiej bardziej, niż tradycyjne pojazdy. Projekt został zaprezentowany 3 lata temu w 2015 roku. Jest to specyficzny projekt pojazdu, który można umieścić pomiędzy elektrycznym rowerem, skuterem a tradycyjnym samochodem. Jest to trójkołowy pojazd przystosowany do prędkości do 45 km/h. Zaletą jest jego kompaktowość, która przyda się podczas parkowania na małych parkingach miejskich – pojazd jest 9 razy mniejszy od tradycyjnego samochodu. VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=7SxBgD0ddeY&index=9&list=PLDFhKssgqO0uC28jkXmanXdQJbhqgvN_k&t=0s Obecnie projekt jest dalej rozwijany przez sześciu inżynierów oraz projektantów przemysłowych współpracujących ze wcześniej wspomnianą uczelnią w Szwajcarii. Obecnie głównym celem jest przystosowanie specyfikacji pojazdy do prawodawstwa UE, gdyż początkowo pojazd będzie sprzedawany tylko na rynku w Szwajcarii i w Europie. Źródło: shareyourcar.com, electrive.com, Hans-Jörg Dennig Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.