Elektromobilność Uprawnienia na hulajnogę? To bardzo prawdopodobne 27 maja 2020 Elektromobilność Uprawnienia na hulajnogę? To bardzo prawdopodobne 27 maja 2020 Przeczytaj także Elektromobilność Ładowarki do samochodów elektrycznych zamontowane…w chodnikach Innowacyjne rozwiązanie, umożliwiające ładowanie samochodów elektrycznych za pomocą kabla biegnącego w chodniku oddzielającym posesję od drogi zostało wprowadzone w gminie Villers-le-Ville w Belgii. Dzięki instalacji pokrytej gumą i wpuszczonej w chodnik, możliwe jest ładowanie pojazdu podczas parkowania oraz wyjęcie kabla zaraz po użyciu. Elektromobilność Wojna o elektryki trwa. Kanada ze 100% cłem na auta elektryczne z Chin Kanadyjski rząd oficjalnie zdecydował o nałożeniu ceł w wysokości 100% na samochody elektryczne importowane z Chin. Chodzi nie tylko o marki z Państwa Środka, ale też, na przykład, o Tesle produkowane w położonych tam fabrykach. Kanada dołącza tym samym do USA i Unii Europejskiej, które w przeciągu ostatnich miesięcy znacząco utrudniły Chińczykom zalewanie lokalnych rynków tanimi autami na prąd. Politycy rozważają nowelizację prawa dotyczącą elektromobilności. Będzie prawo jazdy na hulajnogę elektryczną? Reklama W obecnym stanie prawnym nie znajdziemy przepisów, które będą odnosiły się bezpośrednio do pojazdów elektrycznych, które stanowią grupę urządzeń transportu osobistego. Przepis na elektromobilność Środki lokomocji, jak na przykład hulajnoga elektryczna, stały się bardzo popularne, a ich wypożyczanie w mieście jest w kraju powszechną praktyką. Politycy rozważają wprowadzenie nowych przepisów prawnych, które będą określać ich używanie. Trzeba zaznaczyć, że brak wyspecjalizowanych przepisów nie oznacza, że w zakresie używania urządzeń transportu osobistego nie funkcjonują żadne reguły. Użytkownik takiego środka lokomocji podlega takim samym przepisom jak pieszy. Hulajnogi śladem rowerów Według proponowanych zmian pojazdy zaliczane do grupy urządzeń transportu osobistego miałyby podlegać tym samym przepisom, które dziś funkcjonują w odniesieniu do rowerów. Oznaczałoby to, że do kierowania takim pojazdem potrzebne byłyby uprawnienia. Jednak to obostrzenie ma dotyczyć jedynie tych osób, które nie są jeszcze pełnoletnie. Wśród przepisów przedstawionych w projekcie noweli Prawa o Ruchu Drogowym znajdują się też te odnoszące się do dozwolonej prędkości oraz minimalnego wieku, jaki trzeba osiągnąć, aby zgodnie z prawem korzystać z urządzenia. Wszystko wskazuje na to, że na ścieżkach rowerowych niedługo pojawią się także hulajnogi. źródło: energetyka24.com Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.