Elektromobilność W końcu ruszyły zamówienia na Volkswagen ID.3 22 czerwca 2020 Elektromobilność W końcu ruszyły zamówienia na Volkswagen ID.3 22 czerwca 2020 Przeczytaj także Elektromobilność Elektryki w Europie przyspieszają. W listopadzie polski program NaszEauto łapie oddech Auta elektryczne stają się coraz bardziej popularne w Europie. Najnowszy raport ujawnia kraje europejskie z największą sprzedażą pojazdów elektrycznych na mieszkańca w 2025 roku. W Polsce wzrost sprzedaży jest wspomagany przez rządowy program dopłat NaszEauto, który stabilizuje zainteresowanie zakupem elektryków, choć wciąż mierzy się z wyzwaniami administracyjnymi i dużą liczbą błędnie składanych wniosków. Elektromobilność Kradzieże kabli paraliżują stacje ładowania. Rosnący problem elektromobilności w Polsce W Polsce na koniec 2025 roku działa już ponad 11 300 publicznych punktów ładowania samochodów elektrycznych, co czyni nasz kraj jednym z najszybciej rozwijających się rynków elektromobilności w Europie. Dynamiczny przyrost infrastruktury nie idzie jednak w parze z jej bezpieczeństwem – na terenie całej Polski dochodzi do fali kradzieży kabli ładowania oraz aktów wandalizmu. Straty ponoszą nie tylko operatorzy, ale także kierowcy, którzy często tygodniami są odcięci od stacji ładowania. Od 17 czerwca można składać w Polsce zamówienia na zakup elektrycznego samochodu Volkswagen ID.3 w limitowanej edycji 1ST. Opcja dostępna jest jednak dla tych, którzy zdecydowali się dokonać wcześniejszej rezerwacji. Limitowana pierwsza pula uwzględniała pojazdy z największym wyposażeniem oraz zasięgiem do 420 km (WLTP). Reklama Spis treści ToggleWstępne rezerwacje – pre-bookingCennik dostępny w ciągu dwóch miesięcyCeny “pierwszych” ID.3Pakiet ładowania na startEkologiczny od podszewki Wstępne rezerwacje – pre-booking Choć to nie sprzedaż, zainteresowani dzięki opcji pre-bookingu mogą wcześniej poznać pełną ofertę finansową oraz wyposażenie pierwszego samochodu niemieckiej marki z modułowym akumulatorem MEB. Cennik dostępny w ciągu dwóch miesięcy Pełny cennik, w którym uwzględniono również wersję w cenie poniżej 130 tysięcy złotych, ma zostać opublikowany na przełomie lipca i sierpnia – Najprawdopodobniej na przestrzeni lipca, jeszcze przed publikacją cennika ID.3, udostępnimy cennik ID.3 w wersji 1ST, dotyczący wyprodukowanych już aut dostępnych w naszych magazynach. Obecność tych samochodów w tzw. ofercie placowej, to naturalna konsekwencja metodologii, jaką obraliśmy w ramach pre-bookingu. Przypomnijmy, że klienci mogli po uiszczeniu opłaty rezerwacyjnej zapewnić sobie możliwość zakupu ID.3 1ST w preferowanej konfiguracji – nie wszyscy jednak ostatecznie zdecydowali się na taki krok. Samochody, które były pierwotnie zaplanowane dla klientów, którzy zrezygnowali lub zrezygnują z ich zakupu, zostaną zaoferowane za pośrednictwem konfiguratora na stronie internetowej – cytuje portal orpa.pl Michała Świtaja, koordynator ds. elektromobilności marki Volkswagen. Ceny “pierwszych” ID.3 To daje szansę, że ewentualne egzemplarze z limitowanej pierwszej serii mogą trafić później do normalnej sprzedaży. ID.3 w wersji 1ST można było zamówić w 3 kolorach, i 3 wersjach wyposażenia- podstawowy kosztował 167 190 zł, wersja plus 194 390, natomiast MAX już 215 990 złotych. Pakiet ładowania na start Osoby, które skorzystały z pre-bookingu, a teraz zdecydują się na zakup nowego elektryka od Volkswagena, otrzymają Wallbox o maksymalnej mocy ładowania 11 kW oraz rok bezpłatnego zasilania pojazdu energią elektryczną do 2 tys. kWh z dowolnej publicznej stacji ładowania, na których działa aplikacja We Charge, a także na stacjach w sieci IONITY. Ekologiczny od podszewki Volkswagen przekonuje, że produkcja ID.3 nie narusza ogólnego bilansu dwutlenku węgla – czy chodzi o montaż, czy nawet o produkcję podzespołów i akumulatorów. Ewentualne emisje marka zrekompensowała udziałem w certyfikowanych projektach służących ochronie klimatu. Źródło: orpa.pl Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.