W końcu ruszyły zamówienia na Volkswagen ID.3

Od 17 czerwca można składać w Polsce zamówienia na zakup elektrycznego samochodu Volkswagen ID.3 w limitowanej edycji 1ST. Opcja dostępna jest jednak dla tych, którzy zdecydowali się dokonać wcześniejszej rezerwacji. Limitowana pierwsza pula uwzględniała pojazdy z największym wyposażeniem oraz zasięgiem do 420 km (WLTP).

Wstępne rezerwacje – pre-booking

Choć to nie sprzedaż, zainteresowani dzięki opcji pre-bookingu mogą wcześniej poznać pełną ofertę finansową oraz wyposażenie pierwszego samochodu niemieckiej marki z modułowym akumulatorem MEB.

Fotowoltaika od Columbus Energy

Cennik dostępny w ciągu dwóch miesięcy

Pełny cennik, w którym uwzględniono również wersję w cenie poniżej 130 tysięcy złotych, ma zostać opublikowany na przełomie lipca i sierpnia

Najprawdopodobniej na przestrzeni lipca, jeszcze przed publikacją cennika ID.3, udostępnimy cennik ID.3 w wersji 1ST, dotyczący wyprodukowanych już aut dostępnych w naszych magazynach. Obecność tych samochodów w tzw. ofercie placowej, to naturalna konsekwencja metodologii, jaką obraliśmy w ramach pre-bookingu. Przypomnijmy, że klienci mogli po uiszczeniu opłaty rezerwacyjnej zapewnić sobie możliwość zakupu ID.3 1ST w preferowanej konfiguracji – nie wszyscy jednak ostatecznie zdecydowali się na taki krok. Samochody, które były pierwotnie zaplanowane dla klientów, którzy zrezygnowali lub zrezygnują z ich zakupu, zostaną zaoferowane za pośrednictwem konfiguratora na stronie internetowejcytuje portal orpa.pl Michała Świtaja, koordynator ds. elektromobilności marki Volkswagen.

Ceny “pierwszych” ID.3

To daje szansę, że ewentualne egzemplarze z limitowanej pierwszej serii mogą trafić później do normalnej sprzedaży. ID.3 w wersji 1ST można było zamówić w 3 kolorach, i 3 wersjach wyposażenia- podstawowy kosztował 167 190 zł, wersja plus 194 390, natomiast MAX już 215 990 złotych. 

Pakiet ładowania na start

Osoby, które skorzystały z pre-bookingu, a teraz zdecydują się na zakup nowego elektryka od Volkswagena, otrzymają Wallbox o maksymalnej mocy ładowania 11 kW oraz rok bezpłatnego zasilania pojazdu energią elektryczną do 2 tys. kWh z dowolnej publicznej stacji ładowania, na których działa aplikacja We Charge, a także na stacjach w sieci IONITY.

Ekologiczny od podszewki

Volkswagen przekonuje, że produkcja ID.3 nie narusza ogólnego bilansu dwutlenku węgla – czy chodzi o montaż, czy nawet o produkcję podzespołów i akumulatorów. Ewentualne emisje marka zrekompensowała udziałem w certyfikowanych projektach służących ochronie klimatu.

Źródło: orpa.pl