Instalacja fotowoltaiczna z magazynem energii

Poznaj orientacyjne koszty

Zniżka od Lotosu za własny kubek na kawę

Zniżka od Lotosu za własny kubek na kawę

Lotos proponuje rabat dla wszystkich klientów, którzy przyjadą na stację z własnym kubkiem na kawę lub herbatę. To część akcji Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste działające na rzecz ochrony klimatu i walki z zanieczyszczeniem środowiska.

Reklama

Akcja „Z własnym kubkiem” ruszyła na wszystkich stacjach Lotosu z początkiem października. Każdy, kto przywiezie własny kubek na wybrany napój w Café Punkt, oszczędzi złotówkę. Do wyboru jest mała lub duża kawa, espresso, herbata czy napój czekoladowy. Firma podkreśla, że akcja jest jednym ze sposobów walki z kryzysem klimatycznym i zalewem plastiku, który niszczy światowy ekosystem. Miliardy jednorazowych opakowań, które co roku zużywane są na całym świecie, to wyzwanie dla firm i koncernów – do recyklingu trafia zaledwie 0,25% z nich.

Odpowiedzialność za środowisko naturalne to nasz obowiązek, dlatego chętnie angażujemy się w różnego rodzaju działania proekologiczne. Inicjatywa „Z własnym kubkiem” to także aktywny dialog z naszymi klientami, którzy będą mieli okazję przekonać się, że ekologia po prostu się opłaca. Proponowana przez nas zniżka za zakup napoju do własnego kubka to nagroda i zachęta to tego, by żyć świadomie. Mamy nadzieję, że więcej polskich firm także przyłączy się do akcji  – wyjaśnia portalowi WNP Adam Pawłowicz, wiceprezes Lotosu Paliwa ds. handlu.

Walkę z plastikowymi kubkami zadeklarował też premier Mateusz Morawiecki. W 2020 roku liczba używanych kubków, talerzy i sztućców z plastiku ma spaść o 54% – z 723,8 tys. sztuk do 330,6 tys. sztuk.

Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.