Elektromobilność 2 000 elektrycznych Volkswagenów w Berlinie do 2020 roku 29 sierpnia 2018 Elektromobilność 2 000 elektrycznych Volkswagenów w Berlinie do 2020 roku 29 sierpnia 2018 Przeczytaj także Elektromobilność Otwarto największe centrum testów dla hyperloopa w Europie. Jaka jest przyszłość kontrowersyjnego pomysłu Elona Muska? Choć wokół projektu firmy Hyperloop gromadzi się coraz więcej ciemnych chmur, a widmo likwidacji zagląda w oczy inwestorom, to w ostatnim czasie pojawiły pozytywne wieści. Właśnie otwarto najdłuższy w Europie tunel do badań nad technologią hyperloop. Obiekt liczy 420 metrów i znajduje się niedaleko holenderskiego miasta Veendam. Informacja na nowo rozpala wyobraźnie badaczy i pracowników europejskiego oddziału firmy, którzy obiecują podróż z Amsterdamu do Barcelony w ciągu zaledwie 8 kwadransów. Elektromobilność Ładowarki do elektrycznych hulajnóg i rowerów zasilane… słońcem Stale rozwijający się sektor elektromobilności rodzi różne potrzeby, a także odpowiadające im innowacje. Jedną z nich jest wynalazek niemieckiej firmy Domum, która stworzyła system do parkowania elektrycznych hulajnóg i rowerów będący jednocześnie ładowarką. Urządzenie zasilane jest panelami słonecznymi. Volkswagen już od dłuższego czasu promuje swoje samochody elektryczne i zmienia profil marki. Niemiecki producent ogłosił uruchomienie swojej własnej marki carsharingu – “We Share” z w pełni elektryczną flotą. Reklama W drugim kwartale 2019 roku w ramach carsharingu na ulice Berlina zamierza wprowadzić 1500 elektrycznych golfów, a następnie uzupełni je o 500 modeli e-Up! Przedstawiciel Volkswagena Jürgen Stackmann ujawnił, że ze względu na wielkość i gęstość zaludnienia miasta, Berlin jest idealnym rynkiem na tego typu przedsięwzięcie. O potencjale miasta świadczy również fakt, że carsharing już tam działa, a zainteresowanie wypożyczaniem samochodów wśród mieszkańców stale rośnie. Volkswagen ma już w planach rozwój inwestycji w innych miastach europejskich i Ameryce Północnej. Od 2020 roku elektryczne osobówki będą zastępowane nowym modelem z rodziny I.D. Jego przewidywany zasięg ma być w granicach od 400 do 600 km w zależności od konfiguracji akumulatora i indywidualnej dynamiki jazdy kierowcy. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.