Wiadomości OZE Nike będzie wykorzystywać energię odnawialną 24 stycznia 2018 Wiadomości OZE Nike będzie wykorzystywać energię odnawialną 24 stycznia 2018 Przeczytaj także Wiadomości OZE Puszcza Białowieska – czyli jak polski rząd, chroniąc granicę, zabija bioróżnorodność W 2022 roku na granicy polsko-białoruskiej został postawiony płot, którego zadaniem miała być ochrona przed nielegalną migracją. 186-km zasieków ze stalowych przęseł zwieńczonych drutem, w samym środku pierwotnych lasów. Jak ingerencja człowieka wpłynęła na tamtejszą faunę i florę? Wiadomości OZE Czy ceny energii elektrycznej w Polsce wzrosną w 2025? Zapytaliśmy eksperta Zamrożenie cen energii elektrycznej w 2025 roku stoi pod znakiem zapytania. Jakie czynniki mogą mieć wpływ na wzrost rachunków za prąd oraz ponoszone przez użytkowników koszty? O te kwestie zapytaliśmy eksperta – Damiana Różyckiego, Prezesa Columbus Obrót. Firmy, które są rozpoznawalne na całym świecie, wiele inwestują w kreowanie swojego wizerunku. W ostatnich dniach w mediach pojawiła się informacja, że McDonald oraz Coca Cola dążą do pełnego recyklingu opakowań, w których sprzedają swoje produkty. Wszystko po to, by chronić środowisko naturalne przed odpadami. To tylko jeden z przykładów pozytywnych pijarowych zagrań. Coraz więcej firm dąży również do wykorzystywania wyłącznie energii elektrycznej generowanej ze źródeł odnawialnych. Jako przykład można podać technologicznych gigantów, takich jak: Apple czy Google, oraz jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych – Nike. Reklama Nike poinformowało, że podpisało umowę z teksańską firmą Avangrid na dostarczanie energii elektrycznej z farm wiatrowych. Kontrakt, który został podpisany, opiewa na 86 MW mocy – jest on jednym z kroków, jakie podejmuje amerykańska firma odzieżowa, by stopniowo dążyć do całkowitego uniezależniania się od prądu uzyskiwanego ze źródeł konwencjonalnych. Według założeń Nike chciałoby do 2025 roku wykorzystywać wyłącznie „zieloną energię”. Wszystko po to, aby ograniczać emisję gazów cieplarnianych do atmosfery, powstałą w wyniku działalności firmy. Niewątpliwie proekologiczne decyzje pomogą środowisku, jak i również wzmocnią pozytywny obraz Nike wśród konsumentów. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.