Elektromobilność Volvo przechodzi na silniki elektryczne 06 lipca 2017 Elektromobilność Volvo przechodzi na silniki elektryczne 06 lipca 2017 Przeczytaj także Elektromobilność Luka w procedurach przy ocenie projektu ElectroMobility Poland. Czy decyzje NFOŚiGW zapadły bez pełnego obrazu ryzyk dla Polski? Największy w Polsce projekt z zakresu elektromobilności, wart 4,5 mld zł z KPO, został oceniony przez NFOŚiGW na podstawie dokumentacji wymaganej formalnie w naborze – bez dostępu do treści memorandum Electromobility Poland (EMP) z partnerem technologicznym. Dokument ten nie był wymagany na etapie oceny, jednak mógłby mieć znaczenie dla pełniejszej analizy ryzyk technologicznych, licencyjnych i właścicielskich. W świetle unijnych zasad de-risking rodzi to pytania o zakres analizy ryzyka i mechanizmy nadzoru nad projektami finansowanymi ze środków publicznych. Elektromobilność Chorwacja stawia na ładowarki przy autostradach. Polskie wakacje autem elektrycznym będą łatwiejsze Chorwacja rozpoczęła projekt instalacji farm fotowoltaicznych wzdłuż autostrad. Oznacza to nie tylko większą niezależność energetyczną tego kraju, ale też realne ułatwienie dla polskich turystów podróżujących samochodami elektrycznymi – w najbliższych latach ma powstać aż 259 nowych punktów ładowania. Volvo Cars wczoraj ogłosił, że każdy nowy model Volvo, wprowadzony na rynek po roku 2019, będzie wyposażony w silnik elektryczny. Jest to historyczny moment w dziejach motoryzacji i rozwoju samochodów, w których teraz poza silnikiem spalinowym powszechna stanie się obecność napędu elektrycznego. Reklama Decyzja Volvo odzwierciedla jeden z najbardziej znaczących i istotnych kroków, podjętych wśród producentów samochodów, w kierunku przyjęcia elektryfikacji i podkreśla jak, po ponad 100 latach od wynalezienia silnika spalinowego, przygotowywany jest grunt dla nowego rozdziału w motoryzacji. Najważniejszy dla nas jest klient – powiedział Håkan Samuelsson, President i Chief Executive. Klienci coraz częściej wymagają samochodów elektrycznych, a my chcemy na te wymagania, zarówno obecne jak i przyszłe, odpowiedzieć. Volvo Cars przedstawi portfolio dostępnych modeli samochodów elektrycznych, obejmujące samochody w pełni elektryczne, z silnikami hybrydowymi typu plug-in oraz mild hybrid. Pomiędzy 2019, a 2021 wprowadzonych zostanie pięć w pełni elektrycznych samochodów. Trzy spośród nich będą modelami Volvo, pozostałe dwa będą sportowymi samochodami elektrycznymi od marki Polestar, będącej prawą ręką Volvo Cars. Szczegółowe informacje o tych modelach zostaną podane w późniejszym terminie. Wprowadzone modele będą dostępne również w wersjach z napędem hybrydowym typu plug-in lub mild hybrid. Gama dostępnych pojazdów, będzie jedną z najszerszych wśród wszystkich producentów samochodów elektrycznych. Oznacza to, że w przyszłości nie będzie samochodów Volvo bez silników elektrycznych. Całkowicie spalinowe samochody będą stopniowo zastępowane samochodami z napędami hybrydowymi. Komunikat oznacza koniec produkcji, w przyszłości, samochodów z napędem konwencjonalnym – powiedział Håkan Samuelsson. Volvo Cars oświadczyło, że planuje sprzedać milion samochodów elektrycznych, w tym hybrydowych, do roku 2025. Tak właśnie zamierzamy osiągnąć cel, o którym mówiliśmy wcześniej. Strategia jaka została przedstawiona przez Volvo Cars pokazuje zaangażowanie w minimalizację wpływu na środowisko oraz troskę o czystość miast. Volvo Cars jest skoncentrowane na redukcji emisji dwutlenku węgla zarówno podczas samego etapu produkcji, jak również eksploatacji pojazdów. Ma to na celu zapewnienie neutralnej dla klimatu produkcji przemysłowej do roku 2025 roku. Decyzja ta jest również następstwem lipcowego komunikatu, w którym Volvo Cars informuje o zmianie Polestar w odrębną markę samochodów elektrycznych o wysokich osiągach. Thomas Ingenlath, Senior Vice President Design w Volvo Cars, będzie kierował marką Polestar jako Chief Executive Officer. Źródło: Volvo Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.