Elektromobilność Audi ujawnia plany na najbliższe lata 06 listopada 2017 Elektromobilność Audi ujawnia plany na najbliższe lata 06 listopada 2017 Przeczytaj także Elektromobilność Europa reaguje na chińskie oprogramowanie w autobusach. Polska zamawia 30 nowych pojazdów W Oslo wykryto, że elektryczne autobusy importowane z Chin mogą zostać zdalnie wyłączone przez producenta, co uruchomiło debatę o cyberbezpieczeństwie europejskiego transportu publicznego. W tym samym czasie Warszawa wprowadziła do użytku 18 takich pojazdów i zamówiła kolejne 30, zapewniając, że spełniają wszystkie normy i posiadają certyfikaty bezpieczeństwa. Elektromobilność Program NaszEauto po październiku 2025: ponad 19,5 tys. wniosków i opóźnienia w wypłatach W październiku 2025 roku program dopłat NaszEauto przeszedł znaczące zmiany. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) rozszerzył grupę beneficjentów o instytucje publiczne i organizacje pozarządowe oraz dopuścił możliwość składania wniosków na małe busy i furgonetki. Jednocześnie obniżono budżet programu o 500 mln zł, a beneficjenci muszą liczyć się z koniecznością aktualizacji wcześniej złożonych wniosków. Suma składanych wniosków rośnie w każdym miesiącu. Koncerny samochodowe, aby sprostać wymaganiom rynku oraz całkowitym zmianom trendów, rozpoczęły opracowywanie strategii dostosowujących działania grup do nowej rzeczywistości. Reklama Przykładem takiego koncernu jest Audi, które zamierza ogłosić w najbliższych miesiącach program na rok 2018. Według wstępnych informacji będzie w nim mowa o przygotowaniach do wprowadzenia na rynek nowych modeli i zwiększenia pola manewru dla elektromobilności. Prezes zarządu Audi Rupert Stadler powiedział: „Dzięki bardzo dobrym wynikom finansowym, wypracowanym w trudnych warunkach ramowych, do stojących przed nami zadań zabieramy się z wielkim optymizmem. Rozpoczęliśmy największą w naszej historii ofensywę modelową i przygotowujemy wszystkie obszary przedsiębiorstwa na erę napędu elektrycznego oraz jazdy autonomicznej. Rozbudowany program działań pozwala nam redukować koszty i otwierać nowe obszary potencjalnych zysków. W ten sposób zbliżamy się do osiągnięcia wyznaczonych celów, również w zakresie mobilności przyszłości”. Przyszły rok będzie dla niemieckiego koncernu przełomowy, ponieważ właśnie w 2018 roku na rynek ma trafić pierwszy seryjny model elektryczny o nazwie e-tron, którego pięciuset kilometrowy zasięg już wzbudza żywe zainteresowanie branży motoryzacyjnej. To jednak dopiero początek całej serii samochodów spod znaku Audi, które zostaną zaoferowane klientom, ponieważ w ciągu najbliższych siedmiu lat do sprzedaży zostanie oddanych ponad dwadzieścia zelektryfikowanych modeli. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.