Instalacja fotowoltaiczna z magazynem energii

Poznaj orientacyjne koszty

Drużyna słońca rośnie. Kolejny sportowiec inwestuje w fotowoltaikę

fotowoltaika

Drużyna słońca rośnie. Kolejny sportowiec inwestuje w fotowoltaikę

Odnawialne źródła energii cieszą się zainteresowaniem wśród znanych osób. Do entuzjastów zielonej energii dołączył ostatnio piłkarz Kamil Grosicki. 

Reklama

Gra do jednej bramki

Kamila Grosickiego nie trzeba nikomu przedstawiać. Jeden z najbardziej znanych polskich piłkarzy nawiązał współpracę z SOLEKTRO, dostawcą energii odnawialnej. Sportowiec będzie twarzą kampanii zachęcającej do zmiany nawyków na bardziej przyjazne środowisku. 

W tym meczu wszyscy musimy grać do jednej bramki powiedział Kamil Grosicki. Zmiany klimatyczne to problem na tu i teraz, a nie na przyszłość. Każdy z nas musi sobie uświadomić, że jeśli dziś nie zaczniemy zmieniać swoich nawyków, przyszłe pokolenia będą żyły na zupełnie innej planecie. Planecie walczącej z problemami braku wody, głodem, chorobami, czy innymi nieznanymi nam plagami, których dziś mamy jedynie przedsmak. Nie chcę takiej przyszłości dla moich dzieci, czy wnuków, dlatego wspieram marki, które mogą pozytywnie wpłynąć na stan środowiska naturalnego.

Wsparcie z murawy

SOLEKTRO jest polską firmą specjalizującą się w instalacjach bazujących na źródłach energii odnawialnej. Zajmuje się realizacją dużych elektrowni fotowoltaicznych, instalacji fotowoltaicznych dla biznesu, a także montażem instalacji prosumenckich dla klientów indywidualnych. 

Kamil to motywator i dobry duch drużyny, który dopinguje do walki kolegów z boiska. Jesteśmy przekonani, że włączenie go do gry o najwyższą stawkę podniesie świadomość proekologiczną wielu osób. Turbo Grosik to pozytywny bohater, który nigdy się nie poddaje i zawsze pracuje na sukces całej drużyny – skomentował Piotr Kowalczyk, Prezes SOLEKTRO. 

Drużyna fotowoltaiki

Grosicki nie jest jedynym reprezentantem Polski w piłce nożnej, który swoim nazwiskiem wspiera zieloną energię. Niedawno pisaliśmy o Robercie Lewandowskim, który zakupił pakiet udziałów w spółce Hymon. Natomiast pod koniec marca Kamil Glik został ambasadorem marki Revolt Energy, zajmującej się systemami fotowoltaicznymi. 

Fot. Moritz Kindler / Unsplash

Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.