Elektromobilność Elektromobilność w służbie człowiekowi. Elektryczny ambulans gotowy do pracy 16 czerwca 2020 Elektromobilność Elektromobilność w służbie człowiekowi. Elektryczny ambulans gotowy do pracy 16 czerwca 2020 Przeczytaj także Elektromobilność Będzie 60 milionów więcej. Czy Polacy są zainteresowani dotacjami w ramach tego programu? Budżet programu “Mój Elektryk”, wspierającego zakup samochodów elektrycznych, zwiększył się z 900 do 960 milionów złotych. Czym jest ten rządowy program i kto może liczyć na wsparcie? Elektromobilność Dofinansowania do rowerów elektrycznych. Nowy program dopłat od NFOŚiGW “Mój rower elektryczny” – tak nazywa się nowy program, który już w przyszłym roku planuje wdrożyć Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Obecznie instytucja rozpoczęła konsultacje społeczne w tej sprawie. Na ten moment na dopłaty do elektrycznych rowerów ma zostać przeznaczone 300 mln złotych. Ile może zyskać indywidualny beneficjent? Daniel Schulte to człowiek, który zainicjował wykorzystanie elektromobilności w ramach działania pogotowia ratunkowego na wyspie Borkum w Niemczech. W ten sposób pogotowie może przyczynić się nie tylko do ratowania ludzkiego życia, ale także do zmniejszenia emisji spalin. Reklama Spis treści Innowacyjne rozwiązania na pokładzie Nowy Początek?Odpowiednie modyfikacje częścią projektuMinimalistyczne wnętrze elektrycznego ambulansu Innowacyjne rozwiązania na pokładzie Elektryczny ambulans jest rozwiązaniem innowacyjnym nie tylko dlatego, że napędzany jest bezemisyjnie, ale też dlatego, że na jego pokładzie znajdują się specjalnie dopasowane pod względem rozmiarów sprzęty ratujące życie. Oprócz elektrycznego pojazdu, który został dopuszczony do użytkowania w pierwszej połowie czerwca, pogotowie ratunkowe funkcjonujące na niemieckiej wyspie Borkum ma także do dyspozycji tradycyjny ambulans. Nowy Początek? Już samo dopuszczenie elektrycznego ambulansu do użytkowania może okazać się momentem przełomowym, jeśli chodzi o wykorzystywanie elektromobilności w różnych sektorach. Powołując do życia powyższy projekt udowodniono, że przy odpowiednich modyfikacjach można ten rodzaj mobilności dopasować nawet do bardzo zaawansowanych potrzeb. Odpowiednie modyfikacje częścią projektu W przypadku tego projektu niezbędna była minimalizacja obciążenia elektrycznego ambulansu. Ilość pobieranej podczas jazdy energii przekłada się na zasięg, jaki samochód może pokonać na jednym ładowaniu. Elektryczny ambulans przy pełnym obciążeniu pokonuje około 100 kilometrów. Wybór miejsca, w którym ma się sprawdzić, nie był więc przypadkowy. Powierzchnia Borkum wynosi bowiem 31 kilometrów kwadratowych. Minimalistyczne wnętrze elektrycznego ambulansu Aby wprowadzić w życie projekt elektrycznego ambulansu, trzeba było pokonać również jeszcze dość duży problem techniczny, który wiązał się z gabarytami auta służącego za jego podstawę. Dopasowanie specjalistycznego wyposażenia, które w innych karetkach osiąga znacznie większe rozmiary, początkowo nie mieściło się na pokładzie Volkswagena e- Craftera, który został wykorzystany w projekcie. Źródło: www.ndr.de, elektrowoz.pl Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.