Wiadomości OZE Kobiety dostaną swój elektryczny jednoślad 18 czerwca 2018 Wiadomości OZE Kobiety dostaną swój elektryczny jednoślad 18 czerwca 2018 Przeczytaj także Ekologia Gdzie pływa najwięcej śmieci? Oto najbardziej zanieczyszczone wody świata Eksperci z Międzynarodowego Instytutu Stosowanej Analizy Systemów (IIASA) postanowili sprawdzić, które lądowe zbiorniki i cieki wodne są najbardziej zanieczyszczone odpadami pochodzenia ludzkiego. Wyniki badania nie tylko wskazały obszary z największym poziomem śmieci w wodzie, ale także ujawniły problemy w dotychczas stosowanych rozwiązaniach. OZE Przymusowe wyłączenia instalacji OZE – jak szkodzą transformacji energetycznej? [RAPORT] Dramatyczne nasilanie zjawiska wyłączeń instalacji fotowoltaicznych może stanowić zagrożenie zarówno dla bezpieczeństwa energetycznego Polski, jak i stabilności inwestycji w OZE. Jak zauważa w swoim najnowszym raporcie Polskie Stowarzyszenie Fotowoltaiki, zjawisko to dotyczy nie tylko nowych, ale również działających już inwestycji. Francja do tej pory nie była kojarzona z produkcją elektrycznych motocykli. Za sprawą niewielkiego startupu o nazwie Jambon-Beurre Motorcycle ma się to w niedalekiej przyszłości zmienić. Firma na swoim koncie ma już elektryczne jednoślady o mocy 80 kW, ale jej plany są ambitniejsze. Reklama Jambon-Beurre Motorcycle w najbliższym czasie zamierza się skupić na udoskonaleniach oraz produkcji elektrycznego motocykla Gloria, który ma być szybki, funkcjonalny i modny. Ze względu na te cechy dedykowany będzie przede wszystkim kobietom. Według władz firmy ukierunkowanie oferty na tę właśnie grupę docelową może przynieść oczekiwany sukces. „Zdaliśmy sobie sprawę, że nasz styl i komunikacja docierają do ludzi, którzy nie są zwykłymi klientami. 60% spośród nich stanowią kobiety, głównie mieszkanki miast z których większość nigdy wcześniej nie posiadała motocykla. W rezultacie powstał pomysł stworzenia prawdziwej damskiej marki motocykli. Zaprojektowana z myślą, o tym, aby wpuścić w segment motocykli odrobinę świeżego powietrza, tym bardziej że obecne realia nie zmieniły się od 30 lat”, wyjaśnia Jambon-Beurre Motorcycle. Firmy produkujące motocykle skupiają swoją uwagę na młodszych odbiorcach i poszukiwaczach emocji, natomiast w przypadku uznanych marek, takich jak Harley Davidson (w 2019 roku nastąpi debiut pierwszego elektrycznego modelu tej firmy), mamy do czynienia raczej z sytuacją, w której klienci to w głównej mierze dojrzalsi wiekiem entuzjaści chromu i mocy. Dlatego Gloria Factory ma zmienić tradycyjny marketing motocyklowy. Motocykl każdy z klientów może dopasować do swoich wymagań designerskich. Po zaprojektowaniu i dostosowaniu online firma dostarczy go prosto do odbiorcy. Specyfikacja techniczna motocykla Gloria nie jest znana. Projektanci nie są w stanie udzielić żadnych informacji na temat akumulatorów i zasięgu. Biorąc jednak pod uwagę, że połączyli siły z Pymco, francuskim startupem specjalizującym się w zarządzaniu energią elektryczną, można oczekiwać interesującego efektu. Według wstępnych informacji, zamówienia i sprzedaż mają się rozpocząć nie wcześniej niż w 2020 roku. Cena nie została nadal ustalona. Źródło: Electrek Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.