Wiadomości OZE Kobiety dostaną swój elektryczny jednoślad 18 czerwca 2018 Wiadomości OZE Kobiety dostaną swój elektryczny jednoślad 18 czerwca 2018 Przeczytaj także Energia jądrowa Koniec 40-letniego zakazu? Dania rozważa powrót do atomu Po czterech dekadach zakazu wykorzystywania energetyki jądrowej w skandynawskim kraju, toczą się polityczne dyskusje by dokonać ponownego przełomu w polityce energetycznej. Rząd Dani w zeszłym tygodniu ogłosił, że rozpocznie analizę wykorzystania SMR-ów, jako uzupełnienia dla imponującej w tym kraju produkcji OZE. Energia jądrowa Najwięksi gracze chcą potrojenia mocy atomu – wśród nich spółka Orlenu Amazon, Google, Meta i inne duże firmy energetyczne podpisały zobowiązanie do potrojenia globalnej mocy elektrowni jądrowych do 2050 roku. Deklaracja została ogłoszona podczas konferencji CERAWeek 2025 w Hudson, a jednym z sygnatariuszy jest Orlen Synthos Green Energy (OSGE). Przełom dla polskich SMR-ów? Francja do tej pory nie była kojarzona z produkcją elektrycznych motocykli. Za sprawą niewielkiego startupu o nazwie Jambon-Beurre Motorcycle ma się to w niedalekiej przyszłości zmienić. Firma na swoim koncie ma już elektryczne jednoślady o mocy 80 kW, ale jej plany są ambitniejsze. Reklama Jambon-Beurre Motorcycle w najbliższym czasie zamierza się skupić na udoskonaleniach oraz produkcji elektrycznego motocykla Gloria, który ma być szybki, funkcjonalny i modny. Ze względu na te cechy dedykowany będzie przede wszystkim kobietom. Według władz firmy ukierunkowanie oferty na tę właśnie grupę docelową może przynieść oczekiwany sukces. „Zdaliśmy sobie sprawę, że nasz styl i komunikacja docierają do ludzi, którzy nie są zwykłymi klientami. 60% spośród nich stanowią kobiety, głównie mieszkanki miast z których większość nigdy wcześniej nie posiadała motocykla. W rezultacie powstał pomysł stworzenia prawdziwej damskiej marki motocykli. Zaprojektowana z myślą, o tym, aby wpuścić w segment motocykli odrobinę świeżego powietrza, tym bardziej że obecne realia nie zmieniły się od 30 lat”, wyjaśnia Jambon-Beurre Motorcycle. Firmy produkujące motocykle skupiają swoją uwagę na młodszych odbiorcach i poszukiwaczach emocji, natomiast w przypadku uznanych marek, takich jak Harley Davidson (w 2019 roku nastąpi debiut pierwszego elektrycznego modelu tej firmy), mamy do czynienia raczej z sytuacją, w której klienci to w głównej mierze dojrzalsi wiekiem entuzjaści chromu i mocy. Dlatego Gloria Factory ma zmienić tradycyjny marketing motocyklowy. Motocykl każdy z klientów może dopasować do swoich wymagań designerskich. Po zaprojektowaniu i dostosowaniu online firma dostarczy go prosto do odbiorcy. Specyfikacja techniczna motocykla Gloria nie jest znana. Projektanci nie są w stanie udzielić żadnych informacji na temat akumulatorów i zasięgu. Biorąc jednak pod uwagę, że połączyli siły z Pymco, francuskim startupem specjalizującym się w zarządzaniu energią elektryczną, można oczekiwać interesującego efektu. Według wstępnych informacji, zamówienia i sprzedaż mają się rozpocząć nie wcześniej niż w 2020 roku. Cena nie została nadal ustalona. Źródło: Electrek Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.