Smog Na Śląsku ruszyła kampania informacyjna o smogu 31 grudnia 2019 Smog Na Śląsku ruszyła kampania informacyjna o smogu 31 grudnia 2019 Przeczytaj także Wiadomości OZE Puszcza Białowieska – czyli jak polski rząd, chroniąc granicę, zabija bioróżnorodność W 2022 roku na granicy polsko-białoruskiej został postawiony płot, którego zadaniem miała być ochrona przed nielegalną migracją. 186-km zasieków ze stalowych przęseł zwieńczonych drutem, w samym środku pierwotnych lasów. Jak ingerencja człowieka wpłynęła na tamtejszą faunę i florę? Wiadomości OZE Czy ceny energii elektrycznej w Polsce wzrosną w 2025? Zapytaliśmy eksperta Zamrożenie cen energii elektrycznej w 2025 roku stoi pod znakiem zapytania. Jakie czynniki mogą mieć wpływ na wzrost rachunków za prąd oraz ponoszone przez użytkowników koszty? O te kwestie zapytaliśmy eksperta – Damiana Różyckiego, Prezesa Columbus Obrót. W województwie śląskim ruszyła kampania informacyjna „rO2bimy pozytywną atmosferę”. Za pomocą internetu i mediów społecznościowych ma trafić do różnych grup odbiorców, a w rezultacie zachęcić do proekologicznego działania i dyskusji. Reklama – Poprawa jakości powietrza jest jednym z największych wyzwań województwa śląskiego. Chcemy edukować mieszkańców, pokazywać jak sobie radzić ze smogiem, bo stan środowiska i powietrze, którym oddychamy, przekładają się na jakość naszego zdrowia i życia – stwierdził Jakub Chełstowski, marszałek woj. śląskiego. Więcej pieniędzy na walkę ze smogiem? Wypowiedź Jakuba Chełstowskiego jest poparta konkretami. Ostatnio na walkę ze smogiem w woj. śląskim pozyskano dodatkowe 85 mln złotych, które zostaną rozdzielone na 27 gmin z regionu i przeznaczone na odnawialne źródła energii. Jest o co walczyć, marszałek zabiega, by w przyszłości środków unijnych było więcej o niemal 110 mln złotych. Konsolidacja działań – inwestycje i kampania promująca Kampania „rO2bimy pozytywną atmosferę” obejmuje zasięgiem całe województwo śląskie, a jej celem jest włączenie mieszkańców w szeroko zakrojoną walkę ze smogiem. Przekaz został sformułowany w taki sposób, że trafi do różnych odbiorców, ale z wyszczególnieniem młodych ludzi. To właśnie oni mają uświadomić dorosłym, że warto dbać o środowisko naturalne i jakość powietrza. Do kampanii wykorzystano internet (w tym media społecznościowe) oraz prasę (lokalną i regionalną). Na poczet akcji przygotowano materiały edukacyjne (infografiki, video, scenariusze lekcji, artykuły tematyczne, posty na media społecznościowe itp.). Główny film promujący kampanię: Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.