Wiadomości OZE Nike będzie wykorzystywać energię odnawialną 24 stycznia 2018 Wiadomości OZE Nike będzie wykorzystywać energię odnawialną 24 stycznia 2018 Przeczytaj także Patronat II Kongres Energetyki Rozproszonej w centrum uwagi Od 28 do 30 października w Centrum Kongresowym ICE Kraków oraz na kampusie AGH odbywał się II Kongres Energetyki Rozproszonej, organizowany przez Akademię Górniczo-Hutniczą. Wydarzenie zgromadziło 2 tysiące uczestników, w tym przedstawicieli administracji, naukowców, biznesmenów oraz młodzież, potwierdzając swoją rolę jako kluczowego forum debaty o transformacji energetycznej w Polsce. Świat Rosja nałożyła na Google karę 2,5 decyliona dolarów za bany na YouTube Rosyjskie państwowe kanały telewizyjne zażądały od Google wypłacenia 2 undecylionów rubli, co odpowiada kwocie 2,5 decyliona dol. w ramach rekompensaty za zablokowanie ich kont na YouTube. Profile te popierały inwazję na Ukrainę. Firmy, które są rozpoznawalne na całym świecie, wiele inwestują w kreowanie swojego wizerunku. W ostatnich dniach w mediach pojawiła się informacja, że McDonald oraz Coca Cola dążą do pełnego recyklingu opakowań, w których sprzedają swoje produkty. Wszystko po to, by chronić środowisko naturalne przed odpadami. To tylko jeden z przykładów pozytywnych pijarowych zagrań. Coraz więcej firm dąży również do wykorzystywania wyłącznie energii elektrycznej generowanej ze źródeł odnawialnych. Jako przykład można podać technologicznych gigantów, takich jak: Apple czy Google, oraz jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych – Nike. Reklama Nike poinformowało, że podpisało umowę z teksańską firmą Avangrid na dostarczanie energii elektrycznej z farm wiatrowych. Kontrakt, który został podpisany, opiewa na 86 MW mocy – jest on jednym z kroków, jakie podejmuje amerykańska firma odzieżowa, by stopniowo dążyć do całkowitego uniezależniania się od prądu uzyskiwanego ze źródeł konwencjonalnych. Według założeń Nike chciałoby do 2025 roku wykorzystywać wyłącznie „zieloną energię”. Wszystko po to, aby ograniczać emisję gazów cieplarnianych do atmosfery, powstałą w wyniku działalności firmy. Niewątpliwie proekologiczne decyzje pomogą środowisku, jak i również wzmocnią pozytywny obraz Nike wśród konsumentów. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.