Pojedź z nami z Warszawy do Krakowa!

Już za tydzień – w piątek 25 maja podejmiemy wyzwanie przejazdu elektrycznym samochodem z Warszawy do Krakowa!
W trasę zabierze nas Nissan Leaf 2.

Dystans do pokonania: 300km.
Zasięg samochodu według danych producenta: 270km

Czy uda nam się pokonać trasę bez ładowania?
Czy po drodze znajdziemy stacje ładowania elektryków.
Ile zajmie doładowanie samochodu?

Na żywo udostępnimy relację trasy. Przekażemy Wam naszą aktualną lokalizację. Zabierzemy chętnych. Dołączcie do nas! Jedziemy z Warszawy przez Radom i Kielce do Krakowa. Zabierzemy Cię nawet na najkrótszą trasę.

Łapcie nas na facebooku i twitterze – możecie zgłosić się już dziś! Wystarczy, że dasz znać gdzie i o której godzinie możemy Cię zabrać. Szykuj się na przygodę!

Zgłoś się na:
twitter.com/SwiatOZE – @SwiatOZE
facebook.com/SwiatOZE – @SwiatOZE

Dodaj komentarz


You May Also Like

Rząd wystraszył się Unii i zmienił zdanie. Będą wiatraki i dekarbonizacja

Starsi Czytelnicy pamiętają pewnie zabawę z dawnego „Przekroju” pod tytułem „Wytęż wzrok i znajdź x szczegółów, którymi różnią się oba rysunki”. Wytężyliśmy się maksymalnie i poszukaliśmy różnic pomiędzy Krajowym Planem na Rzecz Energii i Klimatu przesłanym Brukseli oraz Polityką Energetyczną Państwa 2040 przeznaczoną na użytek krajowy. Okazało się, że w kilku punktach istotnie się różnią.

Chiny rosną w siłę, eksporterzy ropy tracą na znaczeniu

Chiny pełnią wiodącą rolę w dziedzinie energii odnawialnej i są obecnie największym na świecie producentem, eksporterem i instalatorem paneli słonecznych, turbin wiatrowych, baterii i pojazdów elektrycznych – tak wynika z najnowszego raportu Globalnej Komisji Geopolitycznej Przemian Energii, zaprezentowanego 11 stycznia w Abu Zabi. Na znaczeniu tracą liderzy rynku energetycznego opartego na paliwach kopalnych.