Renault otworzył salon wyłącznie z samochodami elektrycznymi

Renault to jeden z tych producentów, który włączył się w pościg za elektryfikacją już kilka lat temu i aktualnie oferuje stosunkowo tanie modele. Dlatego marka otrzymała już piąty tytuł najlepszego budżetowego samochodu elektrycznego za model Zoe.

Francuski producent, widząc zwiększone zainteresowanie swoimi elektrycznymi pojazdami, chce wyjść konsumentom naprzeciw. 16 lutego otworzył w Sztokholmie pierwszy salon marki z wyłącznie elektrycznymi modelami pod nazwą „Renault Electric Vehicle Experience Center”, co z pewnością wzbudzi zainteresowanie mieszkańców szwedzkiej stolicy. Lokalizacja nie została wybrana przypadkowo – kraje skandynawskie są liderami w zakresie elektryfikacji, dążąc do całkowitego wyeliminowania samochodów spalinowych z tamtejszych dróg. Wydaje się więc, że Renault nie mogło wybrać lepszego miejsca na nowy salon.

„Cieszymy się, że otwieramy ten sklep, który umożliwi nam kontakt z ludźmi na temat elektromobilności, pomoże on dowiedzieć się więcej na ten temat i da nam szansę podzielenia się swoimi pomysłami z klientami. Będąc europejską marką EV nr 1, będziemy mogli korzystać z tego sklepu w celu interakcji z opinią publiczną i pomóc ludziom zrozumieć możliwości i korzyści płynące z posiadania elektrycznych pojazdów”, powiedział Giles Normand, dyrektor działu zajmującego się samochodami elektrycznymi Renault.

Jak na ten moment w ofercie Renault występują trzy modele elektryczne – Zoe, Twinzy oraz Kangaroo Z.E.

Dodaj komentarz


Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy maksymalnie jedną wiadomość w tygodniu, nie spamujemy!

Mogą Ci się także spodobać

Gates rozpoczyna rewolucję energetyczną od kupy

Projekt California Institute of Technology to system, który wykorzysta reaktor elektrochemiczny. Woda i odchody człowieka ulegną rozbiciu. W wyniku tego podziału powstanie nawóz i wodór. Te dwa składniki będą magazynowane jako energia w wodorowych ogniwach paliwowych. Zdaniem Billa Gatesa, tego typu rozwiązanie może przynieść zysk na poziomie nawet 6 mld rocznie do 2030 roku.