Wiadomości OZE Rowery elektryczne od Energi trafiły do turystów nad Bałtykiem 09 sierpnia 2017 Wiadomości OZE Rowery elektryczne od Energi trafiły do turystów nad Bałtykiem 09 sierpnia 2017 Przeczytaj także Polska Columbus realizuje Term Sheet z grupą DTEK. W ramach umowy w Chrzanowie powstanie wielkoskalowy magazyn energii Columbus wraz z Grupą DTEK startuje z realizacją projektu BESS (Battery Energy Storage System) w Polsce. Spółka DRI, należąca do Grupy DTEK, rozpoczęła proces nabycia od Columbus największego magazynu energii, który Spółka przygotuje do warunków RTB (Ready to Build). Wielkoskalowy obiekt ma powstać w Chrzanowie (woj. małopolskie). Dotacje OZE Kraków: ostatnie 2 dni na złożenie wniosku o dofinansowanie w ramach programu “Stop smog” Pozostały ostatnie dwa dni na złożenie wniosku o udzielenie dotacji na wymianę starych urządzeń grzewczych i termomodernizację budynku. Sprawdź, gdzie złożyć wniosek i czy możesz ubiegać się o dotację. Energa Obrót w ramach akcji „Ładujemy pozytywną energią” bezpłatnie udostępniła turystom, spędzającym wakacje w Trójmieście, 12 rowerów elektrycznych. Poprzez promocję elektrycznego transportu firma wspiera nie tylko aktywność i zdrowy tryb życia, ale też biznesy swoich hotelowych klientów. Kolejne 12 jednośladów trafi do turystów już w najbliższym czasie. Reklama Dotychczas elektryczne rowery zostały przekazane do trzech trójmiejskich hoteli: Dwór Oliwski w Gdańsku Hotel Orle w Gdańsku (na Wyspie Sobieszewskiej) Zhong Hua w Sopocie (przy promenadzie) Hotelowi goście mogą już dziś, bezpłatnie wypożyczać rowery w trakcie wakacyjnego wypoczynku. Energa Obrót docenia tym samym współpracę ze swoimi klientami biznesowymi. Firma dostarczyła do hoteli nowoczesne rowery polskiego producenta EcoBike wraz ze stojakami. Zapewnia też ich serwis. Do pilotażowej inicjatywy zapraszane są kolejne hotele z Gdyni, Gdańska i Sopotu, a w przyszłości Energa może rozszerzyć akcję na całą Polskę. Rower elektryczny dzięki wbudowanemu w tylnym kole silnikowi elektrycznemu niweluje obciążenia i ułatwia przemieszczanie się. Użytkownik jednośladu może pokonać dłuższe dystanse przy stosunkowo mniejszym wysiłku. Bateria może wesprzeć rowerzystę na dystansie do 60 km lub całkowicie zastąpić pedałowanie na trasie liczącej około 30 km. Średni koszt przejechania 100 km rowerem elektrycznym wynosi około 80 gr. Pokonanie analogicznej odległości skuterem jest 15 razy droższe (12 zł), a samochodem z silnikiem benzynowym, aż 62 razy bardziej kosztowne (50 zł). Proste i łatwe jest także ładowanie baterii. Zajmuje ono około czterech godzin. Natomiast szybki proces, pozwalający naładować baterię w 80 proc. zamyka się w zaledwie dwóch godzinach. Niewielkich rozmiarów, przenośna ładowarka pozwala uzupełnić poziom energii – w domowym zaciszu. Koszt naładowania baterii do pełna to jedynie kilkadziesiąt groszy. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.