Elektromobilność Yamaha wprowadza do Europy serię e-skuterów i e-rowerów 11 marca 2022 Elektromobilność Yamaha wprowadza do Europy serię e-skuterów i e-rowerów 11 marca 2022 Przeczytaj także Elektromobilność Zmiany w programie dopłat do samochodów elektrycznych Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) przygotował nowy program dopłat do samochodów elektrycznych z budżetem 1,6 mld zł ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO). Wnioski będzie można składać już na początku lutego. Nowy program dopłat zastąpi dotychczasowy program „Mój elektryk”, który będzie obowiązywał do końca stycznia 2025 r. Elektromobilność Tylko 1% właścicieli elektryka wróciłoby do samochodu spalinowego. Zaskakujące wyniki badań Samochody elektryczne cieszą się coraz większą popularnością. Potwierdza to najnowsze badanie, według którego tylko 1% z 23 tysięcy pytanych zadeklarowało chęć powrotu do samochodu o napędzie spalinowym. Z czego to wynika? Legendarny, japoński koncern motocykli i skuterów Yamaha proponuje korzystne dla środowiska, choć niemniej widowiskowe elektryczne odpowiedniki. W ofercie dla Europy pojawiły się elektryczne rowery i skutery. Reklama Yamaha na elektrycznej ścieżce Koncern Yamaha zamierza wyprodukować i wprowadzić na rynek europejski trzy rodzaje elektrycznych rowerów, jeden motorower EPAC (Pedelec) z małym silnikiem elektrycznym oraz dwa e-skutery. Rozwiązania te są dedykowane rozwojowi niskoemisyjnej mobilności w zakorkowanych miastach. Pojazdy mają pojawić się na naszym kontynencie praktycznie we wszystkich krajach jeszcze w tym roku. Yamaha wprowadza na rynek dwa nowe skutery elektryczne, z modelami o pojemności 50 cm3 i 125 cm3. Prezes Yamaha Motor Europe, Eric de Seynes obiecuje, że w ciągu roku pojawi się dodatkowo o wiele więcej modeli. Pedelec Yamaha, fot. Yamaha Skuter Yamahy o nazwie Neo’s to według producenta komfortowy, zwrotny i łatwy w prowadzeniu pojazd nowej generacji. Zasilany litowo-jonowym akumulatorem i napędzany silnikiem skuter charakteryzuje się cichym trybem jazdy i wpisuje się w założenia jazdy po smart city. Yamaha B01 w biało-czarnych barwach z turkusowymi wstawkami daje efekt minimalistycznego designu. Drewniany rower elektryczny. Możesz go zrobić samodzielnie Rewolucyjny silnik do e-roweru Yamaha opracowała swój pierwszy silnik do rowerów elektrycznych już w 1993 roku i wciąż pozostaje jednym z ich czołowych producentów. W zeszłym roku koncern wprowadził na rynek ultra-kompaktowy silnik PW-X3. Jak podaje Yamaha, silnik powstał w koncepcji „Pure Ride”, czystej jazdy na jeszcze wyższym poziomie. Został opracowany szczególnie z myślą o nowej generacji europejskich rowerów e-MTB. PW-X3 jest najmniejszą, najlżejszą i najmocniejszą jednostką napędową Yamahy. Elektryczny rower Yamaha w charakterystycznej barwie, fot. Yamaha Yamaha od kilku lat sprzedaje również elektryczne rowery w Japonii i Stanach Zjednoczonych, a teraz planuje wprowadzić je również na rynek europejski. Pies, który jeździ z tobą rowerem (elektrycznym) źródło: bike-eu.com, yamaha-motor.eu Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.