Elektromobilność Yamaha wprowadza do Europy serię e-skuterów i e-rowerów 11 marca 2022 Elektromobilność Yamaha wprowadza do Europy serię e-skuterów i e-rowerów 11 marca 2022 Przeczytaj także Elektromobilność Luka w procedurach przy ocenie projektu ElectroMobility Poland. Czy decyzje NFOŚiGW zapadły bez pełnego obrazu ryzyk dla Polski? Największy w Polsce projekt z zakresu elektromobilności, wart 4,5 mld zł z KPO, został oceniony przez NFOŚiGW na podstawie dokumentacji wymaganej formalnie w naborze – bez dostępu do treści memorandum Electromobility Poland (EMP) z partnerem technologicznym. Dokument ten nie był wymagany na etapie oceny, jednak mógłby mieć znaczenie dla pełniejszej analizy ryzyk technologicznych, licencyjnych i właścicielskich. W świetle unijnych zasad de-risking rodzi to pytania o zakres analizy ryzyka i mechanizmy nadzoru nad projektami finansowanymi ze środków publicznych. Elektromobilność Chorwacja stawia na ładowarki przy autostradach. Polskie wakacje autem elektrycznym będą łatwiejsze Chorwacja rozpoczęła projekt instalacji farm fotowoltaicznych wzdłuż autostrad. Oznacza to nie tylko większą niezależność energetyczną tego kraju, ale też realne ułatwienie dla polskich turystów podróżujących samochodami elektrycznymi – w najbliższych latach ma powstać aż 259 nowych punktów ładowania. Legendarny, japoński koncern motocykli i skuterów Yamaha proponuje korzystne dla środowiska, choć niemniej widowiskowe elektryczne odpowiedniki. W ofercie dla Europy pojawiły się elektryczne rowery i skutery. Reklama Yamaha na elektrycznej ścieżce Koncern Yamaha zamierza wyprodukować i wprowadzić na rynek europejski trzy rodzaje elektrycznych rowerów, jeden motorower EPAC (Pedelec) z małym silnikiem elektrycznym oraz dwa e-skutery. Rozwiązania te są dedykowane rozwojowi niskoemisyjnej mobilności w zakorkowanych miastach. Pojazdy mają pojawić się na naszym kontynencie praktycznie we wszystkich krajach jeszcze w tym roku. Yamaha wprowadza na rynek dwa nowe skutery elektryczne, z modelami o pojemności 50 cm3 i 125 cm3. Prezes Yamaha Motor Europe, Eric de Seynes obiecuje, że w ciągu roku pojawi się dodatkowo o wiele więcej modeli. Pedelec Yamaha, fot. Yamaha Skuter Yamahy o nazwie Neo’s to według producenta komfortowy, zwrotny i łatwy w prowadzeniu pojazd nowej generacji. Zasilany litowo-jonowym akumulatorem i napędzany silnikiem skuter charakteryzuje się cichym trybem jazdy i wpisuje się w założenia jazdy po smart city. Yamaha B01 w biało-czarnych barwach z turkusowymi wstawkami daje efekt minimalistycznego designu. Drewniany rower elektryczny. Możesz go zrobić samodzielnie Rewolucyjny silnik do e-roweru Yamaha opracowała swój pierwszy silnik do rowerów elektrycznych już w 1993 roku i wciąż pozostaje jednym z ich czołowych producentów. W zeszłym roku koncern wprowadził na rynek ultra-kompaktowy silnik PW-X3. Jak podaje Yamaha, silnik powstał w koncepcji „Pure Ride”, czystej jazdy na jeszcze wyższym poziomie. Został opracowany szczególnie z myślą o nowej generacji europejskich rowerów e-MTB. PW-X3 jest najmniejszą, najlżejszą i najmocniejszą jednostką napędową Yamahy. Elektryczny rower Yamaha w charakterystycznej barwie, fot. Yamaha Yamaha od kilku lat sprzedaje również elektryczne rowery w Japonii i Stanach Zjednoczonych, a teraz planuje wprowadzić je również na rynek europejski. Pies, który jeździ z tobą rowerem (elektrycznym) źródło: bike-eu.com, yamaha-motor.eu Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.