Wiadomości OZE EvoWheel pozwala na konwersję dowolnego roweru w pojazd elektryczny w pół minuty 29 marca 2018 Wiadomości OZE EvoWheel pozwala na konwersję dowolnego roweru w pojazd elektryczny w pół minuty 29 marca 2018 Przeczytaj także Energetyka Czy to detronizacja litu w branży baterii? Naukowcy opracowali baterię sodową zdolną do naładowania w kilka sekund Od lat producenci akumulatorów bez powodzeń poszukiwali techniki umożliwiającej ekspresowe naładowanie baterii. Dziś wydaje się to bliższe niż kiedykolwiek wcześniej. … Ekologia Ekologia coraz częściej decyduje w lokalnej polityce. Przykład z Bystrej Mieszkańcy Bystrej, sielankowego zakątka Beskidu Żywieckiego, nie zgodzili się na zabudowę terenów zielonych. Swój bunt wyrazili podczas niedawnych wyborów samorządowych. Wójt Gminy Wilkowice, Janusz Zemanek, był jedynym startującym kandydatem, a mimo tego – nie otrzymał wymaganej połowy głosów. Ponad 60% głosujących było przeciw. Powód? Pomysł zabudowy terenów zielonych w Bystrej. EvoWheel to system, który zamienić może każdy rower w pojazd elektryczny, osiągający prędkość do 30 km/h. Sama wymiana koła na elektryczne, zintegrowane z silnikiem, to jedynie pół minuty. Reklama EvoWheel powstało dzięki kampanii crowdfundingowej na Indiegogo. System sterowany jest bezprzewodowo i umożliwia elektryfikację niemalże każdego roweru w bardzo prosty sposób – potrzebne są tylko klucze do wymiany kół. EvoWheel dostępne jest w sześciu rozmiarach: 20”, 24”, 26”, 27,5”, 29” oraz 700C, co oznacza, że kompatybilne jest z 95% wszystkich obecnych na rynku rowerów. Elektryczne koło waży 7,25 kg. Jego praca sterowana jest z poziomu telefonu komórkowego za pomocą odpowiedniej aplikacji, która pozwala na dostosowanie działania silnika elektrycznego do naszego trybu jazdy. Niezależnie czy jeździsz rowerem do pracy, po ulicy, czy rekreacyjnie po parku, EvoWheel jest w stanie dopasować się do Twojego sposobu wykorzystania jednośladu. Dla tych, którzy nie chcą jeździć, patrząc się w ekran telefonu, producent przygotował specjalny ekran, który można go zamontować na kierownicy i który łączy się z kołem poprzez Bluetooth. Czytelny ekran prezentuje aktualną prędkość, stan naładowania wewnętrznego akumulatora, aktualną moc silnika oraz długość przejechanego już odcinka. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.