Supermarkety Dino będą sprzedawać energię elektryczną?

Dino Polska SA to sieć supermarketów, która prężnie się rozwija, dając przy tym zatrudnienie 12. tysiącom pracowników. Pod koniec września br. w całej Polsce znajdowało się już 720 sklepów działających pod szyldem tej marki, których największa ilość zlokalizowana jest na zachodzie Polski. Biorąc jednak pod uwagę tempo rozwoju firmy nie jest wykluczona jej ogólnokrajowa ekspansja. Sieć ma wiele ciekawych pomysłów, które chciałaby wdrożyć w życie; zaliczają się do nich inwestycje w odnawialne źródła energii, mające dostarczyć spółce potrzebną jej energię elektryczną.

Zarząd Dino Polska planuje zwołać nadzwyczajne walne zgromadzenie, aby wprowadzić istotne zmiany w statucie sieci. Władze chciałby zwiększyć pole działania firmy, dopisując do niego działalność na rzecz wytwarzania i handlu energią słoneczną. Wedle medialnych doniesień nadzwyczajne walne zgromadzenie ma odbyć się już 8 stycznia 2018 roku. Ewentualna zmiana w statucie może bardzo korzystnie odbić się na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, gdzie od kwietnia bieżącego roku notowana jest spółka Dino Polska.

Rodzima sieć jest zainteresowana przede wszystkim fotowoltaiką. Według wstępnych założeń panele PV mają zostać zamontowane na centrach dystrybucyjnych, jak również na większych, wybranych sklepach tej marki.

Poprzedni artykuł

Popyt na minerały determinuje obraz rynku samochodów EV

Następny artykuł

Oświęcim zamontuje urządzenia do pomiaru zanieczyszczeń powietrza

Mogą też Ci się spodobać...