Elektromobilność Elektromobilność – technologia przyszłości według Infineon 19 października 2020 Elektromobilność Elektromobilność – technologia przyszłości według Infineon 19 października 2020 Przeczytaj także Elektromobilność Ładowanie elektryków w Polsce jest jednym z droższych w Europie. Gdzie leży przyczyna? Koszt ładowania samochodu elektrycznego w Polsce jest jednym z najwyższych w Europie. Liczba stacji ładowania stale rośnie, ale problemem są opłaty dystrybucyjne i brak ładowarek przy drogach ekspresowych. Elektromobilność Samochody elektryczne tracą zasięg na mrozie? Zapytaliśmy eksperta Przeciwnicy samochodów elektrycznych wśród minusów tych pojazdów wymieniają ich niską sprawność podczas ujemnych temperatur. Czy rzeczywiście samochody są mniej wydajne na mrozie? Z czego mogą wynikać takie zmiany i jak im zapobiegać? O te kwestie zapytaliśmy eksperta. Jeżeli choć jeden raz przejedziesz się samochodem elektrycznym, nie będziesz chciał już nigdy więcej jeździć autem spalinowym – twierdzi Stephan Zizala wiceprezes i dyrektor generalny Automotive High Power. Zizala odniósł się do szybko postępującej rewolucji na międzynarodowym rynku elektromobilności. Reklama Elektromobilność wchodzi w nasze życie i pozostanie w nim na dobre – powiedział Stephan Zizala. Celem tego sektora jest zadowolenie klienta, uzyskane dzięki coraz lepszym i wydajniejszym rozwiązaniom. Efektywność i ekologia liczą się w tym przemyśle najbardziej i to one decydują, o przewadze pojazdów elektromobilnych nad pojazdami spalinowymi. Zizala przewiduje, że możemy spodziewać się cudownej przemiany dążącej do osiągnięcia niskoemisyjności. – Cieszę się, że rozwój elektromobilności jest widoczny coraz bardziej. Spodziewamy się realnych i odczuwalnych zmian w branży motoryzacyjnej, jak i w naszym klimacie. Czysta przyjemność Co może być bardziej satysfakcjonującego dla kierowcy, niż radość płynąca z prowadzenia samochodu? Zizala zapewnia, że elektryczne pojazdy służą nie tylko ochronie środowiska i klimatu, ale znacząco podnoszą poziom zadowolenia i komfortu podczas jazdy. Dla osiągania coraz wyższego poziomu technologicznego Infineon rozpoczął współpracę ze szwajcarskimi ekspertami w dziedzinie elektromobilności i zastosowania półprzewodników oraz mikrokontrolerów. Elektryczne radiowozy patrolują ulice Warszawy Elektromobilność znajduje się obecnie w fazie dynamicznej transformacji. Nowe rozwiązania mają przysłużyć się stworzeniu nowego rozdziału w dziedzinie motoryzacji i transportu na całym świecie. Stephan Zizala przewiduje, że połowa populacji jeżdżąca dzisiaj samochodami spalinowymi, zacznie korzystać z rozwiązań elektromobilnych, mających na celu redukcję CO2. – Głównym zadaniem przemysłu elektromobilnego jest dostarczanie klientom pojazdów wysokiej jakości w proporcjonalnej cenie. Ważne, aby pojazdy były zawsze w 100% efektywne i spełniały oczekiwania naszych klientów. Poziom jakości musi być stale podwyższany – komentował Stephan Zizala. Postęp według Infineon Jak zauważył Zizala, branża elektrycznych pojazdów dąży zawzięcie do celu, czyli do stworzenia nowej, czystszej, elektrycznej rzeczywistości. Rewolucja dzieje się na naszych oczach i wiedzie przez użytkowanie pojazdów hybrydowych, dążąc do 100% elektryczności. Infineon jest pionierem w korzystaniu z technologii wykorzystujących efektywny węglik krzemu. Sprawdza się on idealnie do pokrycia systemów ciernych lub służy jako osłona termiczna przy produkcji pojazdów. Węglik krzemu wykorzystują też konstruktorzy statków kosmicznych. Pierwsza polska stacja ładowania na słupie oświetleniowym już w Gdyni Podczas swojej prezentacji Stefan Zizala ujawnił dane na temat najnowszego odkrycia Infineon – unikatowych mikrokontrolerów. Na początku miesiąca niemiecka spółka wraz z Cypress Semiconductor Corporation zaprezentowała rewolucyjny system mikrokontrolerów. Aby sprostać oczekiwaniom klientów inwestujących w elektromobilność, firma zaproponowała szereg rozwiązań dla podwyższenia bezpieczeństwa oraz komfortu jazdy. Traveo ™ II Body to rodzina produktów, których funkcje odpowiadają za indywidualne sterowanie nadwoziem, drzwiami, oknami, szyberdachem, czy siedzeniami. Mikrokontrolery są wspierane przez oprogramowanie AUTOSAR (AUTomotive Open System ARchitecture) 4.2. Tutaj zobaczysz cały wywiad ze Stafanem Zizala. Żródło: e-motec.net Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.