Columbus Elite przedstawia pierwszą w Polsce Zieloną Franczyzę

Columbus Elite przedstawia pierwszą w Polsce Zieloną Franczyzę

Branża odnawialnych źródeł energii nabiera coraz większego tempa. Do atrakcyjnego rynku planują dołączyć kolejni sprzedawcy, którym często brakuje jednak odpowiedniej technologii lub kapitału. Columbus Elite przygotował dla nich specjalną ofertę o nazwie Zielona Franczyza. 

Rozwiązanie poparte efektami

Zielona Franczyza jest unikalnym modelem szkoleniowo-sprzedażowym. W ramach współpracy Columbus Elite szkoli osoby i zespoły, które wcześniej nie miały do czynienia z branżą OZE. Z oferty mogą skorzystać sprzedawcy, którzy nie posiadają zaplecza i systemu pracy. 

Jednak Zielona Franczyza nie jest nowym rozwiązaniem. Jak podkreśla Prezes Columbus Elite, Paweł Bednarek, spółka zajmuje się rozbudową franczyzy i sieci sprzedaży od 2 lat. 

– Za naszym konceptem stoją konkretne efekty. W 2020 roku, czyli w pierwszym, pełnym roku działalności Columbus Elite, mamy sprzedanych i zainstalowanych ponad 11 tys. mikroinstalacji. Do tego oczywiście pompy ciepła i magazyny energii, co robi wartość sprzedaży blisko 300 mln zł – dodał Bednarek podczas webinaru “Franczyza 2.0” zorganizowanego przez Forbes. 

Kapitał to nie wszystko

Columbus Elite wskazuje czynniki, które umożliwiają działanie na rynku OZE. Należą do nich nowoczesna technologia, zaplecze logistyczne oraz kapitał. Franczyzobiorców wspierać będzie również siła marki, poparta profesjonalizmem, doświadczeniem i bezpieczeństwem. Natomiast w ramach systemu pracy specjaliści Columbus Elite będą edukować partnerów. Nauczą ich nie tylko, jak pozyskać klientów, ale również jak zarządzać finansami czy dokonywać inwestycji. 

– Efektem tego jest chociażby to, że wspólnie z naszymi partnerami inwestujemy w duże projekty w farmy fotowoltaiczne, które oferujemy im na preferencyjnych warunkach – powiedział Paweł Bednarek. 

Ludzie wspierani przez technologię

Columbus Elite opiera się na dwóch wartościach. Pierwszą z nich jest #thinkpower, czyli połączenie energii i technologii wspierającej zarządzanie. Natomiast druga wartość to #thinkpeople. Zgodnie z tym hasłem, w centrum uwagi spółki znajduje się człowiek. 

– W Columbusie stworzyliśmy taką atmosferę i takie procesy, które pozwalają nam z jednej strony wyłapywać najlepsze praktyki, które postępują u naszych franczyzobiorców, z drugiej strony stworzyć taki – pewnego rodzaju – akcelerator wymiany tej wiedzy, wymiany tych doświadczeń, zbierania informacji bezpośrednio z rynku, bezpośrednio od naszych partnerów, bezpośrednio tego, co się dzieje na tak dynamicznie zmieniającym się rynku – wyjaśnił Bednarek. 

Prezes dodał, że te dwie wartości są podstawą do budowania wspólnych celów spółki i franczyzobiorców. 

Cała rozmowa z webinaru “Franczyza 2.0” dostępna jest na tej stronie