Polska Hybryda wozi pasażerów 16 marca 2017 Polska Hybryda wozi pasażerów 16 marca 2017 Przeczytaj także Polska Konin chce budowy elektrowni atomowej. Prezydent miasta apeluje o decyzję rządu W Koninie miała powstać druga elektrownia jądrowa. Czy nowy rząd zamrozi projekt? Przeciwko takiej decyzji protestują władze miasta. “Jestem zdeterminowany, ta elektrownia nam się należy” – mówi Piotr Korytkowski, prezydent Konina. Energetyka Czy osłony energetyczne będą przedłużone w 2025 roku? Ministra klimatu i środowiska Paulina Henning-Kloska zapowiedziała przedłużenie wsparcia dla odbiorców energii elektrycznej. Co ważne, dopiero po przyjęciu budżetu państwa będzie można powiedzieć, jaką formę będzie mieć to wsparcie. Coraz częściej na naszych ulicach możemy spotkać samochody z napędem hybrydowym. Reklama Hybryda kojarzy się niektórym z nieosiągalnym luksusem dostępnym dla najbardziej zamożnych. Nic bardziej mylnego. Każdy może dziś nie tylko popatrzyć na przejeżdżający model takiego auta, ale również zamówić przejazd i przekonać się na własnej skórze w czym tkwi urok samochodów z takim napędem. Jedną z firm, która postawiła na hybrydy jest ECOCAR. Ta firma taksówkowa już dziś posiada największą w Polsce flotę samochodów hybrydowych. Blisko 70 sztuk służy klientom w Warszawie i Wrocławiu. Jednym z czynników, który w sposób zasadniczy decyduje o wyborze hybrydy to niższe koszty eksploatacji i utrzymania. Zużycie paliwa hybrydowych Aurisów w mieście jest bardzo niskie, a to daje nam ogromną przewagę nad tradycyjnymi napędami benzynowymi czy Diesla – tłumaczy Aneta Ogrodniczek, Prezes Zarządu EcoCar S.A. – Oprócz tego samochody te są bardzo komfortowe i przestronne, w związku z czym spełniają wszystkie oczekiwania naszych klientów. A poza tym dzięki marce Toyota mamy gwarancję niezawodności i jakości. Biorąc pod uwagę wszystkie te argumenty, spodziewam się, że samochody hybrydowe na stałe zagoszczą w naszej flocie. Z decyzji zakupu hybrydowych Toyot zadowolony jest Mirosław Sochacki, Corporate Sales Manager w Toyota Motor Poland – Klienci firmowi coraz częściej sięgają po technologię hybrydową z uwagi na niezwykle oszczędną pracę układu oraz znacząco niższe koszty obsługi serwisowej. W hybrydowych Toyotach nie ma takich elementów jak tradycyjne sprzęgło, koło dwumasowe, filtr DPF, paski klinowe, rozrusznik i całego szeregu innych elementów, które potencjalnie mogłyby ulec uszkodzeniu bądź zużyciu. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.