Polska Hybryda wozi pasażerów 16 marca 2017 Polska Hybryda wozi pasażerów 16 marca 2017 Przeczytaj także Polska Columbus realizuje Term Sheet z grupą DTEK. W ramach umowy w Chrzanowie powstanie wielkoskalowy magazyn energii Columbus wraz z Grupą DTEK startuje z realizacją projektu BESS (Battery Energy Storage System) w Polsce. Spółka DRI, należąca do Grupy DTEK, rozpoczęła proces nabycia od Columbus największego magazynu energii, który Spółka przygotuje do warunków RTB (Ready to Build). Wielkoskalowy obiekt ma powstać w Chrzanowie (woj. małopolskie). Dotacje OZE Kraków: ostatnie 2 dni na złożenie wniosku o dofinansowanie w ramach programu “Stop smog” Pozostały ostatnie dwa dni na złożenie wniosku o udzielenie dotacji na wymianę starych urządzeń grzewczych i termomodernizację budynku. Sprawdź, gdzie złożyć wniosek i czy możesz ubiegać się o dotację. Coraz częściej na naszych ulicach możemy spotkać samochody z napędem hybrydowym. Reklama Hybryda kojarzy się niektórym z nieosiągalnym luksusem dostępnym dla najbardziej zamożnych. Nic bardziej mylnego. Każdy może dziś nie tylko popatrzyć na przejeżdżający model takiego auta, ale również zamówić przejazd i przekonać się na własnej skórze w czym tkwi urok samochodów z takim napędem. Jedną z firm, która postawiła na hybrydy jest ECOCAR. Ta firma taksówkowa już dziś posiada największą w Polsce flotę samochodów hybrydowych. Blisko 70 sztuk służy klientom w Warszawie i Wrocławiu. Jednym z czynników, który w sposób zasadniczy decyduje o wyborze hybrydy to niższe koszty eksploatacji i utrzymania. Zużycie paliwa hybrydowych Aurisów w mieście jest bardzo niskie, a to daje nam ogromną przewagę nad tradycyjnymi napędami benzynowymi czy Diesla – tłumaczy Aneta Ogrodniczek, Prezes Zarządu EcoCar S.A. – Oprócz tego samochody te są bardzo komfortowe i przestronne, w związku z czym spełniają wszystkie oczekiwania naszych klientów. A poza tym dzięki marce Toyota mamy gwarancję niezawodności i jakości. Biorąc pod uwagę wszystkie te argumenty, spodziewam się, że samochody hybrydowe na stałe zagoszczą w naszej flocie. Z decyzji zakupu hybrydowych Toyot zadowolony jest Mirosław Sochacki, Corporate Sales Manager w Toyota Motor Poland – Klienci firmowi coraz częściej sięgają po technologię hybrydową z uwagi na niezwykle oszczędną pracę układu oraz znacząco niższe koszty obsługi serwisowej. W hybrydowych Toyotach nie ma takich elementów jak tradycyjne sprzęgło, koło dwumasowe, filtr DPF, paski klinowe, rozrusznik i całego szeregu innych elementów, które potencjalnie mogłyby ulec uszkodzeniu bądź zużyciu. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.