Elektromobilność Japoński duet wzmacnia współpracę w Indiach 27 listopada 2017 Elektromobilność Japoński duet wzmacnia współpracę w Indiach 27 listopada 2017 Przeczytaj także Elektromobilność Otwarto największe centrum testów dla hyperloopa w Europie. Jaka jest przyszłość kontrowersyjnego pomysłu Elona Muska? Choć wokół projektu firmy Hyperloop gromadzi się coraz więcej ciemnych chmur, a widmo likwidacji zagląda w oczy inwestorom, to w ostatnim czasie pojawiły pozytywne wieści. Właśnie otwarto najdłuższy w Europie tunel do badań nad technologią hyperloop. Obiekt liczy 420 metrów i znajduje się niedaleko holenderskiego miasta Veendam. Informacja na nowo rozpala wyobraźnie badaczy i pracowników europejskiego oddziału firmy, którzy obiecują podróż z Amsterdamu do Barcelony w ciągu zaledwie 8 kwadransów. Elektromobilność Ładowarki do elektrycznych hulajnóg i rowerów zasilane… słońcem Stale rozwijający się sektor elektromobilności rodzi różne potrzeby, a także odpowiadające im innowacje. Jedną z nich jest wynalazek niemieckiej firmy Domum, która stworzyła system do parkowania elektrycznych hulajnóg i rowerów będący jednocześnie ładowarką. Urządzenie zasilane jest panelami słonecznymi. Coraz głębsze zmiany i przeobrażenia na globalnym rynku samochodów osobowych powodują, że ich producenci zwierają szyki, aby sprostać konkurencji i zmniejszyć koszty. Do takiego manewru tym razem doszło w Japonii, ojczyźnie Suzuki i Toyoty. Obu producentów tym razem połączył wspólny plan wprowadzenia do sprzedaży w Indiach samochodów elektrycznych. Reklama Protokół ustaleń przewiduje, że do roku 2020 zostanie wprowadzona gama pojazdów elektrycznych, jednakże sama produkcja będzie odbywała się w fabrykach należących do Suzuki, a udział Toyoty ma ograniczać się do wsparcia technologicznego. Oba koncerny przewidują ponadto przeprowadzenie kompleksowych badań, które mają na celu wskazanie koniecznych działań do promocji pojazdów elektrycznych na indyjskim rynku. Nie należy zapominać również o innych japońskich inwestycjach z obszaru elektromobilności na obszarze Indii. Sztandarowym projektem jest plan budowy przez Suzuki fabryki akumulatorów litowo-jonowych w stanie Gudżarat, który jest większościowym akcjonariuszem firmy Maruti Suzuki z rynkowym udziałem 50%. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.