Elektromobilność Kurierzy InPost w Poznaniu przesiadają się na elektryczne rowery cargo! 01 czerwca 2022 Elektromobilność Kurierzy InPost w Poznaniu przesiadają się na elektryczne rowery cargo! 01 czerwca 2022 Przeczytaj także Elektromobilność Luka w procedurach przy ocenie projektu ElectroMobility Poland. Czy decyzje NFOŚiGW zapadły bez pełnego obrazu ryzyk dla Polski? Największy w Polsce projekt z zakresu elektromobilności, wart 4,5 mld zł z KPO, został oceniony przez NFOŚiGW na podstawie dokumentacji wymaganej formalnie w naborze – bez dostępu do treści memorandum Electromobility Poland (EMP) z partnerem technologicznym. Dokument ten nie był wymagany na etapie oceny, jednak mógłby mieć znaczenie dla pełniejszej analizy ryzyk technologicznych, licencyjnych i właścicielskich. W świetle unijnych zasad de-risking rodzi to pytania o zakres analizy ryzyka i mechanizmy nadzoru nad projektami finansowanymi ze środków publicznych. Elektromobilność Chorwacja stawia na ładowarki przy autostradach. Polskie wakacje autem elektrycznym będą łatwiejsze Chorwacja rozpoczęła projekt instalacji farm fotowoltaicznych wzdłuż autostrad. Oznacza to nie tylko większą niezależność energetyczną tego kraju, ale też realne ułatwienie dla polskich turystów podróżujących samochodami elektrycznymi – w najbliższych latach ma powstać aż 259 nowych punktów ładowania. Kurierzy InPost w Poznaniu mają już możliwość skorzystania z rowerowego potencjału i dostosowania go do potrzeb swojej pracy. InPost wszedł we współpracę z firmą Delibike, która oferuje model roweru elektrycznego typu cargo mieszczący w przyczepie wiele paczek. Reklama Kurierzy InPost na rowerach Poznańscy kurierzy InPost mogą pracować już z wykorzystaniem elektrycznych rowerów typu cargo firmy Delibike. Skuteczne wykorzystanie rowerów towarowych w procesie logistycznym na końcowym odcinku dostaw to trend widoczny wśród największych na świecie firm kurierskich. Bezemisyjny pojazd Delibike jest w stanie przejechać na jednym ładowaniu nawet 100 km. Wytrzymała konstrukcja dostosowana jest do transportu różnych wielkości przesyłek o maksymalnym obciążeniu 160 kg. Blokada GPS szybko i łatwo zabezpiecza pojazd i ładunek przed kradzieżą. Rower DeliBike, który używają kurierzy InPost w Poznaniu, delibike.pl Jazda na rowerze ma wiele plusów: nie tylko pozytywnie wpływa na zdrowie, ale co ważne ma neutralny wpływ na środowisko. Korzyści ze zmiany Dostawa paczek rowerem nie tylko jest dużo bardziej ekonomiczna i ekologiczna, ale również stanowi świetne rozwiązanie dla średnich i dużych miast, gdzie często występuje problem ze znalezieniem miejsca parkingowego. Ekologiczny projekt InPost z udziałem rowerów Delibike wcześniej testowany był trasach rowerowych wzdłuż Bałtyku. Korzyści z tego rozwiązania można zobaczyć na poniższym filmie: Zamawiaj z InPostem i korzystaj z opakowań wielokrotnego użytku! źródło: delibike.pl, zdj. główne – facebook.com/delibike.electric Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.