Instalacja fotowoltaiczna z magazynem energii

Poznaj orientacyjne koszty

Londyńska flota UPS będzie eko?

Londyńska flota UPS będzie eko?

Amerykański oddział firmy kurierskiej UPS zamierza całkowicie zrezygnować z samochodów spalinowych na rzecz tych o napędzie elektrycznym. To jednak nie koniec, ponieważ londyńska flota tej firmy również przejdzie rewolucje elektromobilną.

Firma wdrożyła innowacyjną technologię inteligentnej sieci, której zadaniem jest obsługa elektrycznej floty składającej się ze 170 ciężarówek. W oświadczeniu dla mediów UPS poinformowało, że: „Nasza decyzja to przełom. Jest to też początek końca samochodów spalinowych w naszych barwach”.

CFF OPP Baner poziom mobile450 x 250CFF OPP Baner poziom 6.03.2023 1
Reklama

Inicjatywa „Smart Electric Urban Logistics” powstała we współpracy z brytyjskimi sieciami energetycznymi i Cross River Partnership, przy wsparciu ze strony brytyjskich urzędników.

Infrastruktura dla tych pojazdów składa się z centralnego serwera, który współdziała ze stacjami ładowania pojazdów elektrycznych (EV), zasilaniem sieciowym i magazynami energii.

„Korzystamy z nowych technologii, aby pokonać kilka poważnych przeszkód, przygotowując nową jakość w prowadzeniu usług kurierskich zarówno tutaj, w Londynie, jak iw innych dużych miastach na całym świecie”, powiedział Peter Harris, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w UPS Europe.

Przedstawił również plany firmy na przyszłość: „UPS prowadzi prace nad innymi projektami związanymi z elektryfikacją. Jednym z nich jest konwersja naszych 1500 spalinowych ciężarówek w Nowym Jorku na takie, które będą całkowicie ekologiczne. W tym celu nawiązaliśmy ścisłą współpracę z takimi firmami jak: Tesla i Daimler. Nasza firma ma długą historię we wspieraniu elektromobilności. Pierwsze wózki elektryczne wprowadzono w latach 30. ubiegłego wieku”.

Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.