Elektromobilność Marketing marki Volkswagen nadzieją na popularyzację elektromobilności? 28 maja 2020 Elektromobilność Marketing marki Volkswagen nadzieją na popularyzację elektromobilności? 28 maja 2020 Przeczytaj także Elektromobilność Żegluga na kursie dekarbonizacji. Czy morski handel może być neutralny klimatycznie? Bez transportu morskiego światowa gospodarka nie byłaby w stanie funkcjonować, jednak jego środowiskowy koszt staje się coraz trudniejszy do zaakceptowania przez społeczeństwo. Dążenie do zerowej emisji netto do 2050 roku to cel nie tylko Unii Europejskiej, ale także Międzynarodowej Organizacji Morskiej, która dostrzega wyzwania w emisyjności żeglugi. To wymusza poszukiwanie alternatywnych technologii, które są już testowane i mogą stopniowo ograniczać emisyjność nowych jednostek. Elektromobilność Luka w procedurach przy ocenie projektu ElectroMobility Poland. Czy decyzje NFOŚiGW zapadły bez pełnego obrazu ryzyk dla Polski? Największy w Polsce projekt z zakresu elektromobilności, wart 4,5 mld zł z KPO, został oceniony przez NFOŚiGW na podstawie dokumentacji wymaganej formalnie w naborze – bez dostępu do treści memorandum Electromobility Poland (EMP) z partnerem technologicznym. Dokument ten nie był wymagany na etapie oceny, jednak mógłby mieć znaczenie dla pełniejszej analizy ryzyk technologicznych, licencyjnych i właścicielskich. W świetle unijnych zasad de-risking rodzi to pytania o zakres analizy ryzyka i mechanizmy nadzoru nad projektami finansowanymi ze środków publicznych. Niedawno, m.in. właśnie z inicjatywy niemieckiej marki, przeprowadzono specjalne badanie dotyczące wiedzy o samochodach elektrycznych. Wyniki nie napawały optymizmem i wskazywały, że nasza wiedza na temat elektromobilności wciąż pozostawia wiele do życzenia. Czy może to zmienić specjalny ID.Store, w którym promowany jest nowy model auta elektrycznego produkowanego przez koncern Volkswagen AG? Reklama ID.Store, to – jak mówi sama nazwa – sklep. Nie można go jednak z pewnością zaliczyć do typowych miejsc. Dziś jego zadaniem jest szeroko pojęty marketing nowego modelu auta elektrycznego ID.3, którego przedsprzedaż ma odbyć się w niedługim czasie. Kompleksowa dawka wiedzy W ramach tego punktu Volkswagen proponuje swoim klientom między innymi specjalne pomieszczenia, w których odbywa się interaktywna prezentacja nowego elektrycznego modelu. Potencjalni kupcy mogą też dowiedzieć się od specjalistów, jak wygląda ładowanie i synchronizacja ID.3. Niewykluczona jest również jazda próbna. Powstaje pytanie, czy taka kompleksowa obsługa może wpłynąć na powiększenie się zainteresowaniem samochodów elektrycznych. ID.Store nie tylko dla właścicieli elektryków Biorąc pod uwagę ilość nowinek technicznych, w które wyposażony jest sklep niewykluczone, że zechcą odwiedzić go nawet ci, którzy nie mieli wcześniej w planach zakupu auta elektrycznego. Volkswagen upatruje w tym szansę na rozpowszechnienie wiedzy o elektromobilności. Między innymi właśnie taki cel przyświeca koncernowi, który nowe miejsca o takim charakterze chce otwierać przede wszystkim w gęsto zaludnionych miejscach, by zainteresować ludzi tematem elektromobilności, a przy okazji pozyskać szeroką grupę klientów. Pierwszy taki sklep otwarty został już jakiś czas temu w Dreźnie. Ze względu na to, że oferta koncernu, która związana jest z elektromobilnością wciąż się rozrasta, marka planuje otwarcie podobnego punktu także w Monachium. Źródło: rozladowani.pl Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.