Wiadomości OZE Megaładowarka polskiej firmy została dostarczona do Hamburga 01 sierpnia 2019 Wiadomości OZE Megaładowarka polskiej firmy została dostarczona do Hamburga 01 sierpnia 2019 Przeczytaj także Elektromobilność Otwarto największe centrum testów dla hyperloopa w Europie. Jaka jest przyszłość kontrowersyjnego pomysłu Elona Muska? Choć wokół projektu firmy Hyperloop gromadzi się coraz więcej ciemnych chmur, a widmo likwidacji zagląda w oczy inwestorom, to w ostatnim czasie pojawiły pozytywne wieści. Właśnie otwarto najdłuższy w Europie tunel do badań nad technologią hyperloop. Obiekt liczy 420 metrów i znajduje się niedaleko holenderskiego miasta Veendam. Informacja na nowo rozpala wyobraźnie badaczy i pracowników europejskiego oddziału firmy, którzy obiecują podróż z Amsterdamu do Barcelony w ciągu zaledwie 8 kwadransów. Polska Columbus realizuje Term Sheet z grupą DTEK. W ramach umowy w Chrzanowie powstanie wielkoskalowy magazyn energii Columbus wraz z Grupą DTEK startuje z realizacją projektu BESS (Battery Energy Storage System) w Polsce. Spółka DRI, należąca do Grupy DTEK, rozpoczęła proces nabycia od Columbus największego magazynu energii, który Spółka przygotuje do warunków RTB (Ready to Build). Wielkoskalowy obiekt ma powstać w Chrzanowie (woj. małopolskie). Stacja ładowania autobusów elektrycznych o mocy 1,2 MW stworzona została przez zielonogórską firmę Ekoenergetyka-Polska. Prace nad uruchomieniem całej infrastruktury postępują. Teren zajezdni w Hamburgu jest stopniowo modernizowany na rzecz elektromobilności. Reklama Polska megaładowarka pojazdów elektrycznych Stacja składa się z 4 bloków o mocy 300 kW, z których każdy może ładować jednocześnie 4 autobusy. Firma zainstalowała i podłączyła dodatkowo zaprojektowane satelitki, w celu usprawnienia działania i zwiększenia liczby ładowanych autobusów do 16 jednocześnie. Ekoenergetyka-Polska przewiduje dostarczenie stacji ładowania autobusów o łącznej mocy ponad 7 MW W zeszłym roku Ekoenergetyka-Polska podpisała 8-letnią umowę z jednym z największych operatorów transportu publicznego w Niemczech – Verkehrsbetriebe Hamburg-Holstein. Kontrakt przewiduje dostarczenie stacji ładowania dla autobusów elektrycznych o łącznej mocy ponad 7 MW. Pierwszym etapem jest dostarczenie stacji ładowania o mocy 1,2 MW. Pod koniec marca tego roku firma poinformowała o finalizacji wewnętrznych testów ładowarki, następnie stacja o masie 30 ton została przetransportowana do Hamburga. Władze Hamburga planują osiągnąć cel całkowitej elektryfikacji komunikacji miejskiej w mieście do 2030 roku. Foto: Ekoenergetyka-Polska Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.