Elektromobilność Zdaniem wicepremiera Morawieckiego, Polska będzie eksporterem baterii EV 17 października 2017 Elektromobilność Zdaniem wicepremiera Morawieckiego, Polska będzie eksporterem baterii EV 17 października 2017 Przeczytaj także Elektromobilność Sprawdzony model walki ze smogiem. Londyn pokazuje, co działa w praktyce Burmistrz Londynu, Sadiq Khan zapowiedział, że do 2030 roku zamierza osiągnąć w Londynie zerową emisję netto. Siedem lat po ogłoszeniu klimatycznego stanu wyjątkowego Londyn zrealizował szereg działań, które poprawiły jakość powietrza i życia mieszkańców. Teraz burmistrz apeluje do światowych przywódców, by na wzór Londynu odważnie podejmowali działania na rzecz klimatu. Elektromobilność Ekologiczne tramwaje podbijają brytyjskie miasta. Rząd przeznacza 15 miliardów funtów Koleje tramwajowe wracają do wielu miast Wielkiej Brytanii dzięki inwestycji w wysokości 15 miliardów funtów. Kanclerz Rachel Reeves ogłosiła rekordowe dofinansowanie na rozwój miejskiego, ekologicznego transportu w postaci lekkiej kolei. Nowe tramwaje mają poprawić jakość miejskiego transportu, ograniczyć emisje i zwiększyć wygodę podróżowania mieszkańców. Polski rząd w ostatnim czasie podkreśla istotę inwestycji w elektromobilność, która ma stać się fundamentem innowacyjności tego kraju. W związku z tym planem mają być podejmowane kolejne inwestycje, które przyczynią się do rozwoju elektromobilności, jednocześnie powodując zmniejszenie bezrobocia. Jak twierdzi wicepremier Mateusz Morawiecki, w niedalekiej przyszłości baterie zamontowane w jednym na dziewięć elektrycznych samochodów jeżdżących po Europie będą wyprodukowane na terenie Polski. Taki wynik zagwarantują liczne inwestycje w branżę. Reklama Jedną z nich ma być fabryka baterii dla samochodów EV, usytuowana nieopodal Wrocławia. Spółka LG Chem uzyskała potrzebne pozwolenia od Agencji Rozwoju Przemysłu na rozpoczęcie działalności w strefie ekonomicznej Wrocław-Kobierzyce. Produkcja baterii ma się rozpocząć w 2018 roku, osiągając średnią roczną produkcję na poziomie 100 tysięcy sztuk. Bateria co dziewiątego samochodu elektrycznego jeżdżącego po Europie będzie mogła pochodzić z Polski – tak całą sprawę podsumował minister Morawiecki. Choć taką tezę można określić jako śmiałą, to ma ona duże szanse na realizację, jeśli polski rząd wciąż będzie pozyskiwał kolejnych inwestorów dla tej branży. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.