Elektromobilność Elektryczna furgonetka pokryta wzorem graffiti 23 listopada 2020 Elektromobilność Elektryczna furgonetka pokryta wzorem graffiti 23 listopada 2020 Przeczytaj także Elektromobilność Elektryki w Europie przyspieszają. W listopadzie polski program NaszEauto łapie oddech Auta elektryczne stają się coraz bardziej popularne w Europie. Najnowszy raport ujawnia kraje europejskie z największą sprzedażą pojazdów elektrycznych na mieszkańca w 2025 roku. W Polsce wzrost sprzedaży jest wspomagany przez rządowy program dopłat NaszEauto, który stabilizuje zainteresowanie zakupem elektryków, choć wciąż mierzy się z wyzwaniami administracyjnymi i dużą liczbą błędnie składanych wniosków. Elektromobilność Kradzieże kabli paraliżują stacje ładowania. Rosnący problem elektromobilności w Polsce W Polsce na koniec 2025 roku działa już ponad 11 300 publicznych punktów ładowania samochodów elektrycznych, co czyni nasz kraj jednym z najszybciej rozwijających się rynków elektromobilności w Europie. Dynamiczny przyrost infrastruktury nie idzie jednak w parze z jej bezpieczeństwem – na terenie całej Polski dochodzi do fali kradzieży kabli ładowania oraz aktów wandalizmu. Straty ponoszą nie tylko operatorzy, ale także kierowcy, którzy często tygodniami są odcięci od stacji ładowania. Szare samochody na zanieczyszczonych smogiem ulicach i smutni ludzie…Nie w tym wypadku! Przedstawiamy nowoczesną, ekologiczną i artystyczną wizję transportu – furgonetka marki Canoo jest zarówno zeroemisyjna, dzięki elektrycznemu napędowi, jak i kolorowa oraz przyciągająca uwagę za sprawą muralu przeniesionego ze ściany na blachę pojazdu. Reklama Z płótna na blachę Kalifornijska firma Canoo wyszła ze swoją propozycją do indywidualistów ceniących sztukę współczesną w minimalistycznym i sympatycznym wydaniu. Projekt elektrycznego samochodu powstał w siedzibie firmy w Torrance, gdzie artysta uliczny James Goldcrown wykonał niestandardowy mural. Po wykonaniu naściennego obrazu projekt został przeniesiony na odpowiednią folię, a potem oklejoną nią samochód. Richard Kim, szef projektów w Canoo, powiedział, że ideą pomysłu było uczczenie i wsparcie pomysłowych i kreatywnych artystów, których zaproszono do wyrażenia swojego ekspresyjnego potencjału na nowoczesnych, ekologicznych i elektrycznych pojazdach amerykańskiej firmy. Według Canoo, która planuje włączyć w podobną akcję także innych, zdolnych artystów z całego kraju, seria Canvas podkreśla wyjątkową koncepcję firmy, jak i indywidualizm użytkownika samochodu, ponieważ folię można łatwo ściągnąć i opatrzyć swój samochód inną, wyjątkową kompozycją. “Jeżdżący obraz” napędzany zieloną mocą Canoo podała, że swój pierwszy elektryczny model, przypuszczalnie furgonetkę, wypuści na rynek w roku 2022. Model samochodu ma mieć moc 80 kWh o jednorazowym zasięgu 250 mil, co daje ponad 400 km. Ceny oraz pozostałe szczegóły zostaną podane bliżej 2022 roku. Firma z Kalifornii chce ponadto stworzyć społeczność, która będzie działać na zasadzie podobnej do funkcjonowania Tesli – właściciel auta ma mieć dodatkowe przywileje, firma będzie naprawiać, konserwować oraz odnawiać pojazdy elektryczne. Jak twierdzi Canoo, nie będzie ona sprzedawać aut, a będzie się nimi dzielić i wypożyczać, aby każdy mógł wybrać własną estetykę elektryka, nawet nie będąc jego właścicielem. źródło i fot. główne: greencarreports.com Transport czasów pandemii. Elektryczny skuter z Dublina Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.