Elektromobilność Nowy elektryk Volkswagena latem trafi do sprzedaży. Ma być tańszy od benzynowej konkurencji 26 marca 2020 Elektromobilność Nowy elektryk Volkswagena latem trafi do sprzedaży. Ma być tańszy od benzynowej konkurencji 26 marca 2020 Przeczytaj także Elektromobilność Miał być samochód, będą elektryczne hulajnogi? Co dalej z projektem Izera Zdaniem Borysa Budki, ministra aktywów państwowych, inwestycja w Jaworznie powinna być kontynuowana. W jakiej formie? O tym zadecyduje audyt wewnętrzny spółki odpowiedzialnej za projekt. Dużo również zależy od rozwiązania kwestii wypłaty środków z KPO – z jednej strony rząd Tuska zamierza inwestować w elektromobilność (niekoniecznie w Izerę), z drugiej jest do tego zmuszony przez zapisy w planie KPO. Elektromobilność Licznik AFIR: Polska ma wiele do zrobienia w zakresie rozwoju infrastruktury dla elektromobilności W sobotę, 13 kwietnia, we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej zaczęły być stosowane przepisy AFIR. Wdrożenie tego rozporządzenia niesie ze sobą szereg wymogów, którym sprostać musi także Polska. Jak sobie z tym radzimy? Volkswagen przygotowuje się do debiutu rynkowego ID.3. To pierwszy nowy samochód elektryczny oparty na platformie MEB. Władze koncernu zapowiadają, że pierwsza partia będzie liczyła niemal 30 tys. egzemplarzy i będą one tańsze niż modele benzynowe. Reklama Start produkcji – elektryk Volkswagen Produkcja modelu ID.3 w fabryce Zwickau rozpoczęła się w listopadzie ubiegłego roku. Dostawy modelu do sieci dealerskich rozpoczną się jednak dopiero latem tego roku. – Celem jest dostarczenie 30 tys. wstępnie zarezerwowanych pojazdów ID.3 klientom w całej Europie prawie w tym samym czasie – zapowiada VW. – Będzie to pierwszy samochód Volkswagen z możliwością aktualizacji, oparty na modułowym zestawie napędów elektrycznych (MEB). Podczas produkcji bieżąca wersja oprogramowania zostanie zainstalowana w aucie. W kolejnych miesiącach funkcje będą regularnie aktualizowane. Marketing marki Volkswagen nadzieją na popularyzację elektromobilności? Eksploatacja elektryka Volkswagena Co ciekawe, auto ma być tańsze od konkurencji z napędem spalinowym, zarówno w eksploatacji, jak i w zakupie. – Podstawowa wersja o zasięgu 330 kilometrów kosztuje w Niemczech mniej niż 23,4 tys. euro po odliczeniu premii dla aut niskoemisyjnych. Jest zatem co najmniej tak niedrogi, jak porównywalne modele, takie jak Golf Life. Ponadto kierowcy ID.3 w Niemczech oszczędzają około 840 euro rocznie na kosztach operacyjnych. To między innymi zwolnienie z podatku od pojazdów, brak konieczności wymiany oleju i niska stawka ubezpieczenia – wymienia Silke Bagschick, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, e-mobilności. Dystrybucja modelu rozpocznie się latem i obejmie Europę. Plany nie obejmują sprzedaży w USA, ponieważ analitycy koncernu twierdzą, iż popyt na auto byłby tam zbyt niski. Czytaj także: Volkswagen zasili zakłady produkcyjne energią z OZE źródło: wyborkierowcow.pl, volkswagen.pl Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.