Woda Żywiec Zdrój dostępna w szklanych opakowaniach

Marka Żywiec Zdrój włączyła do swojej oferty wodę mineralną w szklanej butelce. Decyzja o wprowadzeniu do obrotu wody w takim właśnie opakowaniu stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie sektora HoReCa (czyli branży hotelarskiej, restauracyjnej oraz cateringowej). Debiut nowego produktu poprzedziły bowiem konsultacje przeprowadzone wśród przedstawicieli powyższej branży.

Wodę Żywiec Zdrój w szklanym opakowaniu już teraz można zamawiać w wybranych kawiarniach i restauracjach na terenie całego kraju. Jesienią produkt pojawi się natomiast w regularnej sprzedaży. Klienci będą mogli wybierać spośród wariantu gazowanego i niegazowanego oraz pojemności 300 ml lub 700 ml.

– Projektując kształt szklanej butelki oraz jej etykiety, zależało nam na tym, aby produkt wpisywał się w klimat nowoczesnych, eleganckich miejsc i jednocześnie podkreślał pochodzenie naszej krystalicznej górskiej wody źródlanej, powstającej w sercu Żywiecczyzny – podkreśliła Anna Kochańska, kierownik marketingu marki Żywiec Zdrój, cytowana przez portal WirtualneMedia.pl.

Stąd też na szklanej butelce wody Żywiec Zdrój można zobaczyć górski krajobraz. Inspiracją dla niego stały się malownicze okolice Żywiecczyzny. Taki zabieg sprawił, że z jednej strony szklana butelka zyskała estetyczny wygląd, a z drugiej stanowi czytelne nawiązanie do regionu, z którego pochodzi wspomniana woda. Dodatkowo do współpracy w przygotowywaniu nowego produktu zaproszono hydrosommeliera Tomasza Koleckiego. Współuczestniczył on w pracach nad wariantem gazowanym wody, pomagając w wyborze właściwego poziomu nagazowania wody, a także rozmiaru i rozproszenia bąbelków.

Nie bez znaczenia jest też proekologiczny aspekt wprowadzenia na rynek wody mineralnej w szklanym opakowaniu. Grupa Danone, do której należy Żywiec Zdrój, w kwietniu bieżącego roku przystąpiła do Paktu na rzecz zrównoważonego wykorzystywania tworzyw sztucznych. Celem powyższego porozumienia jest odpowiedzialne podejście do wykorzystywania sztucznych opakowań oraz promowanie dobrych praktyk biznesowych.