Błękitna Energia najchętniej wybieraną marką przy zmianie sprzedawcy gazu

Błękitną Energię, markę firmy Energetycznego Centrum, wybrała ponad połowa z 78,4 tys. wszystkich klientów, którzy wg Urzędu Regulacji Energetyki zmienili sprzedawcę gazu od początku prowadzenia statystyk do końca 2016 r.

Dobra oferta cenowa oraz bezpośrednie dotarcie do potencjalnych klientów sprawiają, że jesteśmy najchętniej wybieraną firmą przy zmianie sprzedawcy gazu. Jeśli uwzględnić tylko zmiany dokonywane przez klientów indywidualnych, na których koncentrujemy działalność, to szacujemy nasz udział w rynku na około 90 proc. – mówi Kamil Zabroń, prezes Energetycznego Centrum. – Strategia firmy polegająca na stałym obniżaniu stawki za gaz o kilka procent poniżej głównego gracza sprawdziła się. Istotne jest także elastyczne reagowanie na zmiany zachodzące na rynku, co niewątpliwe daje nam przewagę nad innymi – dodaje.

Dane URE wskazują na rosnące zainteresowanie zmianą sprzedawcy gazu. W II półroczu 2016 r. taką decyzję podjęło około 30 tys. klientów. W pierwszym półroczu tylko 18 tys. Rok do roku dynamika zmian zwiększyła się o ponad 100 proc.

W 2016 roku, szczególnie w ostatnich miesiącach obserwowaliśmy zaostrzanie się konkurencji na rynku sprzedaży gazu. Niższe ceny skłaniały coraz większą grupę klientów do zmiany sprzedawcy i uzyskania dzięki temu oszczędności – komentuje Damian Lindner, Dyrektor ds. Produktu.

Oferta Błękitnej Energii skierowana jest głównie do mieszkańców domów jednorodzinnych zużywających gaz na potrzeby ogrzewania. Firma wprowadziła atrakcyjny dla klientów system prognoz na gaz umożliwiający rozłożenie wysokich zimowych rachunków.

Previous Article

Chiny liderem w zakresie fotowoltaiki

Next Article

Columbus Energy S.A. stawia na rozwój nowego produktu

Dodaj komentarz