Elektromobilność Właściciele samochodów Tesla Motors zadowoleni ze swojego wyboru 29 grudnia 2016 Elektromobilność Właściciele samochodów Tesla Motors zadowoleni ze swojego wyboru 29 grudnia 2016 Przeczytaj także Elektromobilność Elektryki w Europie przyspieszają. W listopadzie polski program NaszEauto łapie oddech Auta elektryczne stają się coraz bardziej popularne w Europie. Najnowszy raport ujawnia kraje europejskie z największą sprzedażą pojazdów elektrycznych na mieszkańca w 2025 roku. W Polsce wzrost sprzedaży jest wspomagany przez rządowy program dopłat NaszEauto, który stabilizuje zainteresowanie zakupem elektryków, choć wciąż mierzy się z wyzwaniami administracyjnymi i dużą liczbą błędnie składanych wniosków. Elektromobilność Kradzieże kabli paraliżują stacje ładowania. Rosnący problem elektromobilności w Polsce W Polsce na koniec 2025 roku działa już ponad 11 300 publicznych punktów ładowania samochodów elektrycznych, co czyni nasz kraj jednym z najszybciej rozwijających się rynków elektromobilności w Europie. Dynamiczny przyrost infrastruktury nie idzie jednak w parze z jej bezpieczeństwem – na terenie całej Polski dochodzi do fali kradzieży kabli ładowania oraz aktów wandalizmu. Straty ponoszą nie tylko operatorzy, ale także kierowcy, którzy często tygodniami są odcięci od stacji ładowania. Rynek samochodów elektrycznych rozwija się nadzwyczaj szybko. Wszystko przez firmę Tesla Motors, która swoimi samochodami rozkochała w sobie wielu konsumentów. Firmę tą można porównać do Apple, która swoim pierwszym iPhonem na swój sposób zmieniła świat, a przede wszystkim postrzeganie telefonu komórkowego. Reklama Podobnie jest z firmą Elona Muska, która poprzez swoje innowacyjne modele samochodów elektrycznych znacząco pobudziła branżę, oraz co równie ważne – wykształciła świadomość konsumencką, która jest bardzo istotnym aspektem. Jeszcze kilka lat temu, mało kto brał na poważnie możliwość wyparcia samochodów spalinowych z dróg – sukces Tesli pokazuje, że to wcale nie musi być taka abstrakcja, jak jeszcze jakiś czas temu. O jakim sukcesie mowa? Tak naprawdę jest ich wiele, lecz najnowszym osiągnięciem, jakim może pochwalić się firma z siedzibą w San Carlos, jest pierwsze miejsce w rankingu satysfakcji konsumentów Consumer Reports. Według przeprowadzonych badań 91% użytkowników samochodów Tesla Motors ponowiłoby swój wybór, ponownie wybierając któryś z gamy modeli amerykańskiego producenta. Na następnych miejscach znajduje się kolejno Porsche oraz Audi, którym do miejsca lidera rankingu brakuje odpowiednio 7 oraz 14 punktów procentowych. Według ekspertów motoryzacyjnych ranking ten nie wziął się z przypadku. Szeroko rozwinięta sieć ładowarek typu SuperCharger, zerowa emisja spalin do atmosfery, niski koszt eksploatacji czy spora innowacyjność produktów marki, powoduje, że rzadko słychać głosy niezadowolenia. Tesla jest firmą, która nie traktuje klienta jako źródła nieustannego przychodu. Nieustannym problemem produktów tej marki jest cena. W naszym kraju jest ona nie do przeskoczenia dla zdecydowanej większości społeczeństwa. Nie przeszkadza to jednak firmie w rozwijaniu infrastruktury, również na terytorium naszego kraju. W ostatnim czasie uruchomiono już trzeci SuperCharger w Polsce, tym razem w pod Poznaniem. Jest to kolejny krok, mający na celu zwiększenie możliwości posiadaczy aut tej marki, umożliwiając im podróże po całej Europie bez obaw o brak potrzebnej energii. Takie działania to tylko jedna z przyczyn przodowania w rankingach dotyczących satysfakcji konsumenta. Mało jest dzisiaj na świecie firm, dla których wciąż użytkownik, a nie zysk jest na pierwszym miejscu. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.