Fotowoltaika Co wspólnego ma telegazeta i fotowoltaika? Kampania Columbusa “Dostęp do przeszłości” w teletekście 19 stycznia 2022 Fotowoltaika Co wspólnego ma telegazeta i fotowoltaika? Kampania Columbusa “Dostęp do przeszłości” w teletekście 19 stycznia 2022 Przeczytaj także Fotowoltaika Chińskie panele fotowoltaiczne. Jak wpływają na rynek OZE? W ostatnich latach Chiny zmonopolizowały światowy rynek OZE. Ponad połowa sprzedawanych paneli fotowoltaicznych pochodzi z Azji. Jak import wpływa na rozwój zielonej energetyki w Polsce i na świecie? To szansa na tanią transformację czy niepotrzebna konkurencja dla lokalnego rynku? Fotowoltaika Co zrobić, gdy firma instalująca fotowoltaikę zbankrutowała? Poradnik dla poszkodowanych klientów Rosnąca popularność instalacji fotowoltaicznych sprawiła, że na rynku zaczęło pojawiać się coraz więcej firm oferujących tego typu panele. Zmiany w ustawie o OZE, które weszły w życie 1 kwietnia 2022 roku, sprawiły, że istnienie wielu firm stanęło pod znakiem zapytania. Co w takim razie zrobić, kiedy firma, która zamontowała nam fotowoltaikę lub wydzierżawiła grunt pod farmę PV, upadnie? Czy Polacy nadal korzystają z telegazety i co to ma wspólnego z fotowoltaiką? Columbus powraca do przeszłości, aby za pośrednictwem tego wciąż żywego medium opowiedzieć o… cenach prądu. Reklama A gdyby tak ceny prądu były znów niskie Nie bez powodu nowa kampania firmy Columbus kojarzy się z retro filmem “Powrót do przeszłości” (1985 r.) i dwiema późniejszymi częściami pt. “Powrót do przyszłości”. Filmowy dr Brown zbudował wehikuł czasu i przeniósł się do lat 50. Columbus w nowej kampanii przenosi się do lat 90., w których popularnym nośnikiem reklamowym była telegazeta. “Powrót do przeszłości” (1985), fot. filmweb.pl Tematem przewodnim kampanii “Dostęp do przeszłości” jest energia. “Prąd tani jak ćwierć wieku temu?” – pyta Columbus i odpowiada, że to realne dzięki energii czerpanej ze słońca. Choć dzisiaj ceny energii elektrycznej i ogrzewania gazowego poszybowały w górę, możliwy jest powrót do cen z przeszłości. Szalony Dziadek Henryk, fot. mat. prasowy Dzięki dobrze dobranej instalacji fotowoltaicznej, która pokryje zapotrzebowanie domu na prąd przez cały rok, rachunki za energię można ograniczyć nawet o 90%, czyli do niezbędnego minimum – podaje Columbus. Telegazeta wciąż żywa Telegazeta nie bez powodu została nazwana “Internetem lat 90.” Wciąż korzysta niej blisko 3 mln Polaków. Według badań przeprowadzonych przez Kantar w 2019 roku korzystanie z telegazety zadeklarowało 2,7 mln Polaków. 85% z nich korzysta z niej przynajmniej raz w tygodniu. Reklamę Columbusa można obejrzeć na stronie o numerze 544. W rolę szalonego naukowca wcielił się znany z wcześniejszych reklam firmy Dziadek Henryk (Wojciech Gałziński). Dostęp do przeszłości czy przyszłości? Fot. mat. prasowy Jeżeli nie korzystasz z teletekstu, sprawdź szczegóły na stronie www.dostepdoprzeszlosci.pl. Ostatnio firma zaprezentowała też nową ofertę dla zwolenników elektromobilności. Wraz z Arval Service Lease Polska Columbus proponuje klientom kompletną usługę długoterminowego wynajmu pojazdu elektrycznego, ładowanie go z własnego, zainstalowanego w domu lub firmie punktu ładowania i montaż instalacji PV. Przeczytaj więcej o ofercie. źródło: mat. prasowy Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.