Fotowoltaika Co wspólnego ma telegazeta i fotowoltaika? Kampania Columbusa “Dostęp do przeszłości” w teletekście 19 stycznia 2022 Fotowoltaika Co wspólnego ma telegazeta i fotowoltaika? Kampania Columbusa “Dostęp do przeszłości” w teletekście 19 stycznia 2022 Przeczytaj także Energetyka „Rachunki grozy” czy opłacalna inwestycja? Fakty kontra internetowe historie o pompie ciepła i fotowoltaice W sieci pojawiły się historie o właścicielach pomp ciepła i fotowoltaiki, którzy inwestując w takie instalacje stracili wszystkie oszczędności. Czy “rachunki grozy” naprawdę istnieją? Co wpływa na opłacalność odnawialnych źródeł energii i dlaczego źle dobrane urządzenie będzie przynosiło straty? Fotowoltaika Fotowoltaika na torach kolejowych? Rewolucyjny pomysł Miejsce montażu paneli fotowoltaicznych musi być dobrze nasłonecznione i łatwo dostępne. Wymagania te spełniają… tory kolejowe. Rozwiązanie takie zaprojektował szwajcarski start-up, który już niedługo rozpocznie instalację systemu w kantonie Vaud. Czy Polacy nadal korzystają z telegazety i co to ma wspólnego z fotowoltaiką? Columbus powraca do przeszłości, aby za pośrednictwem tego wciąż żywego medium opowiedzieć o… cenach prądu. Reklama A gdyby tak ceny prądu były znów niskie Nie bez powodu nowa kampania firmy Columbus kojarzy się z retro filmem “Powrót do przeszłości” (1985 r.) i dwiema późniejszymi częściami pt. “Powrót do przyszłości”. Filmowy dr Brown zbudował wehikuł czasu i przeniósł się do lat 50. Columbus w nowej kampanii przenosi się do lat 90., w których popularnym nośnikiem reklamowym była telegazeta. “Powrót do przeszłości” (1985), fot. filmweb.pl Tematem przewodnim kampanii “Dostęp do przeszłości” jest energia. “Prąd tani jak ćwierć wieku temu?” – pyta Columbus i odpowiada, że to realne dzięki energii czerpanej ze słońca. Choć dzisiaj ceny energii elektrycznej i ogrzewania gazowego poszybowały w górę, możliwy jest powrót do cen z przeszłości. Szalony Dziadek Henryk, fot. mat. prasowy Dzięki dobrze dobranej instalacji fotowoltaicznej, która pokryje zapotrzebowanie domu na prąd przez cały rok, rachunki za energię można ograniczyć nawet o 90%, czyli do niezbędnego minimum – podaje Columbus. Telegazeta wciąż żywa Telegazeta nie bez powodu została nazwana “Internetem lat 90.” Wciąż korzysta niej blisko 3 mln Polaków. Według badań przeprowadzonych przez Kantar w 2019 roku korzystanie z telegazety zadeklarowało 2,7 mln Polaków. 85% z nich korzysta z niej przynajmniej raz w tygodniu. Reklamę Columbusa można obejrzeć na stronie o numerze 544. W rolę szalonego naukowca wcielił się znany z wcześniejszych reklam firmy Dziadek Henryk (Wojciech Gałziński). Dostęp do przeszłości czy przyszłości? Fot. mat. prasowy Jeżeli nie korzystasz z teletekstu, sprawdź szczegóły na stronie www.dostepdoprzeszlosci.pl. Ostatnio firma zaprezentowała też nową ofertę dla zwolenników elektromobilności. Wraz z Arval Service Lease Polska Columbus proponuje klientom kompletną usługę długoterminowego wynajmu pojazdu elektrycznego, ładowanie go z własnego, zainstalowanego w domu lub firmie punktu ładowania i montaż instalacji PV. Przeczytaj więcej o ofercie. źródło: mat. prasowy Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.