OZE Ferrero idzie w kierunku ekologii i OZE 03 listopada 2020 OZE Ferrero idzie w kierunku ekologii i OZE 03 listopada 2020 Przeczytaj także OZE Soft market w ubezpieczeniach OZE. Co oznacza nadpodaż dla inwestorów i projektów odnawialnych? Rynek ubezpieczeń dla sektora odnawialnych źródeł energii wciąż pozostaje w fazie tzw. soft marketu, wynika z globalnego raportu Renewable Energy Market Review 2025 przygotowanego przez firmę Willis Towers Watson. To zjawisko charakteryzuje się dużą konkurencją między ubezpieczycielami, obniżonymi składkami oraz łagodniejszymi warunkami polis. Choć sprzyja to rozwojowi projektów, zwłaszcza mniejszych i bardziej ryzykownych, eksperci ostrzegają, że rynek może wkrótce przejść w fazę niestabilności. OZE USA wprowadza system cen minimalnych na surowce krytyczne. To może wstrząsnąć rynkiem OZE Stany Zjednoczone uruchomiły pierwszy w historii system gwarantowanych cen minimalnych dla metali ziem rzadkich. Program dotyczy kluczowych surowców wykorzystywanych m.in…. Ferrero, włoska firma cukiernicza o globalnym zasięgu, wdraża coraz więcej ekologicznych rozwiązań. Postanowiła też włączyć się do branży energii odnawialnej. Razem z Green Genius marka podpisała umowę, w ramach której ma zostać wybudowana elektrownia słoneczna. Reklama Firmy podjęły współpracę, aby stworzyć wspólnie nowoczesny obiekt, wykorzystujący potencjał słońca do wytwarzania energii. Elektrownia o całkowitej mocy 2,2 MW ma zostać wybudowana w województwie mazowieckim na terenie zakładu Ferrero. Green Genius, polska marka instalująca projekty solarne w Europie jest częścią grupy Modus Group, która instaluje podobne projekty na 12 rynkach europejskich. Powstanie elektrowni jest zgodne z założeniami Modus Group, która postanowiła zainwestować 36 mln euro w projekty fotowoltaiczne w Polsce. – Polska to jeden ze strategicznych rynków dla naszej firmy. Należymy do największych inwestorów w obszarze energii słonecznej w Polsce i widzimy tu duży potencjał dla rozwoju energii odnawialnej. W związku z tym zaplanowaliśmy kolejny aktywny etap inwestycji. Skuteczne ukończenie poprzedniego projektu pokazało instytucjom finansowym, że potrafimy je realizować terminowo i w ramach ustalonego budżetu. – skomentował na stronie firmy Ruslan Sklepovičius, członek zarządu Modus Group, osoba odpowiedzialna za kwestie OZE. Przewodnik prosumenta w gospodarstwie domowym Transformacja ekologiczna? Ferrero ogłosiło w połowie października w Luksemburgu raport zrównoważonego rozwoju. Jak można przeczytać na oficjalnej stronie Ferrero, marka zobowiązała się do energetycznej przemiany, w którą jest włączona cała Unia Europejska. W ramach celów związanych z neutralnością klimatyczną Ferrero obniża całkowitą emisję gazów cieplarnianych na tonę produktu o 43% w stosunku do 2018 r. Czy Kinder Niespodzianki będą pakowane w folię z recyklingu? Obniżenie emisji zakładów, które działają w obrębie firmy, ma być zgodne z ogólnym ograniczeniem globalnego ocieplenia. Marka zaznacza też, że podjęła już szereg działań, aby ich opakowania stały się bardziej ekologiczne, a odpady możliwe do recyklingu. Ferrero przewiduje, że do 2025 roku 100% ich opakowań będzie w całości przetwarzanych. Lapo Civiletti, Chief Executive Officer Grupy Ferrero komentuje na oficjalnej stronie firmy podjęte działania: – Ferrero zawsze było firmą, która pragnie mieć korzystny wpływ na pracowników, konsumentów, rodziny i lokalne społeczności tam, gdzie prowadzimy działalność. W dalszym ciągu będziemy podejmować wszelkie wysiłki, aby wywiązać się ze zobowiązań w zakresie zrównoważonego rozwoju i usprawnić sposób działania. Ścisła współpraca z naszymi dostawcami i partnerami strategicznymi ma dla nas kluczowe znaczenie w dążeniu do istotnych zmian. Źródło: ferrero.pl, isbtech.pl Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.